Uke 2

Goooooood mandag dere ♥ Starter uken som vanlig med mandagsspalten!

Ukens høydepunkt :
Vixen Blog Awards. En utrolig hyggelig kveld men mange fine mennesker. Veldig kjekt å se så mange som vant priser, synes alle fortjente det!
Skjermbilde 2016-01-18 kl. 10.02.57Ukens kjøp :
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Definitivt denne hvite dressen fra DAY Birger Et Mikkelsen. Fikk så mye skryt av den på VBA! Den er superbehagelig på, nesten som en digg joggedress. Denne kommer jeg til å bruke mye fremover ♥ Må vel nevne hunde sengen som jeg skrev om i går også, er så fornøyd med den!

Ukens musikk :
Adele – When We Were Young, Leroy Sanchez – Elastic Heart (youtube,) Tom Rosenthal – It’s OK Acoustic
Helt fantastiske sanger alle tre ♥

Ukens antrekk :
OLYMPUS DIGITAL CAMERASkjermbilde 2016-01-18 kl. 10.32.04Skjermbilde 2016-01-18 kl. 10.32.19Ukens måltid :
Jeg lagde middag til jentene på lørdag. Fikk ikke tatt bilder, siden jeg var fullt opptatt med besøk. Men vil likevel gi dere oppskriften, det var så godt!

• Mørbrad av storfe
• Løk
• Sopp
• Fløte
• Creme Fraiche
• Salt & Pepper
• Fullkornspasta
• Parmesan
• Salat, tomat, rødløk

Kok fullkornspasta. Skjær kjøttet i strimler og stek disse med olje, salt og pepper. Legg dette til side. Hakk opp løk og sopp, krydre med salt og pepper og stek dette i den samme pannen med stekesjyen fra kjøttet. Når løken og soppen er ferdig stekt, ha i fløte samt litt Creme Fraiche, 1-2 ss.. Smak dette til med krydder, og ha i parmesan til du synes smaken sitter. Til slutt har du i kjøttet, og lar dette stå å putre litt før du serverer med pasta, og en frisk salat. NYT ♥

Et annet tips er faktisk speltlomper med pulled pork, bbq-saus og grønnsaker. Tastes delicious!

Ukens opptur :
Å legge ut videoblogg for første gang! Var superspent på hvordan det kom til å bli motatt, men jeg er veldig takknemlig for at dere var så åpen og gode altså! Takk. Fått mersmak jeg nå!

Ukens nedtur :
Jo, det skal jeg fortelle dere.. Våknet lørdagsmorgen og var supergiret, tenkte å lage del to av videobloggen! Testet kameraet og bilder sikkert 3 ganger for å være sikker på at jeg traff når jeg filmet. (Kameraet har en zoomelinse, så det må stå ganske langt unna…) Satte meg ned og skravlet, i hele 25 minutter, herlighet, I really dont know how to shut up, do I? Og til min store forskrekkelse, hadde jeg klart å filme fra halsen og ned heeeele veien! Haha. Og jeg som var SÅ fornøyd med videoen også. Søren! Kan ikke legge ut den, hehe. Får lage ny denne uken ♥


Nå skal jeg lure meg på trening, før mer hjemmekontor venter på meg! Ønsker dere en smashing start på uken ♥
Kjærleik!

15 kommentarer
    1. Haha, må bare le av ukens nedtur! Du er så underholdene og morsom, Lene! Ønsker deg en god start på uken, søte deg <3

    2. Hvor har du kjøpt den sorte vesken som du har på første bilde under “ukens antrekk”? Utrolig fin!

    3. Bedre lykke neste gang med videoblogg, hehe.. Så typisk det når du følte den ble vellykket. Frøkna kom nettopp inn døren fra trening, er så støl, kommer til å slite med å gå i trapper i morgen.. Hva trente du i dag? 🙂
      Håper denne kommentaren dukker opp, finner ikke igjen noen av de andre kommentarene mine fra de forrige innleggene. Sikkert skjedd noe når eg har sendt..
      Håper uken din har startet bra! Ukens måltid hørtes meget godt ut, mmmm <3

    4. Hei. Jeg tenkte kanskje at et punkt med “På denne dagen i fjor” kunne vært morsom i denne spalten. Klem.

    5. Hei Lene, spør en gang til jeg 😉 Hvor har du kjøpt den fine svarte fluffy genseren du hadde på deg på videobloggen? Synes den var kjempefin 🙂

    6. Hvor er den nydelig burgunder-ish biker jakka di fra? 🙂 Du ser nydelig ut som alltid! Håper du får en fantastisk uke 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg