Uke 19

Hei hå hvor det går, mandags-spalten gikk meg hus forbi! Beklager det ♥ Here goes!

Ukens høydepunkt :
Tja, mulig at det var turen til Dubai? Hehe. JA, det var det. For en tur, for en uke, og for et selskap! Nei, vet dere vi koste oss altså må mye. Ferie var etterlengtet, det samme med bading, soling og opplevelser. Ta en liten pause fra hverdagen rett og slett. Savner tilbake allerede ♥

Processed with VSCO with a5 preset
Processed with VSCO with a5 preset

Ukens snapshots :
Stjeler litt bilder av Espen til dette – han har hatt riktig linse på turen, det har ikke jeg. Min er ødelagt og eneste jeg har er superzoom! Han lånte kameraet mitt, med sin linse, og sitt minnekort, så da må jeg stjele fra han.. ♥ Og så noen mobilbilder også da!

13169850_10156858782810517_2099291729_o-1 13223502_10156873197075517_751514552_o P5104861 P5135267
Processed with VSCO with a5 preset
Processed with VSCO with a5 preset Processed with VSCO with a5 preset Processed with VSCO with a5 preset
Processed with VSCO with a5 preset Processed with VSCO with a5 preset Processed with VSCO with a5 preset

Antrekk :

Processed with VSCO with a5 preset

Denne nydelige kjolen fra Nelly er min absolutte favoritt fra turen.
Dere finner den her (adlink)

Processed with VSCO with a5 preset

Kjole Envii • Sko her (adlink)

Musikk :
Jesper Jenset – High, Meghan Trainor – NO – disse to sangene har gått på repeat i Dubai. Love it!

Ukens tanke :
Med én gang jeg er sammen med Espen, føler jeg at jeg virkelig tør å vise hvem jeg er på snapchat! Jeg løsner liksom litt opp, hehe. Alle venninne mine sa det til Espen på 17 mai, at jeg endelig var meg selv på snapchat, og det elsket de å se. Hehe.. Jeg vet ikke hvorfor men jeg klarer ikke helt å slippe meg løs, og vise hvem jeg egentlig er på snapchat. Men fremover skal jeg prøve, jeg vil jo veldig gjerne. Jeg er jo bare en eneste stor tullejente, og det vil jeg jo vise! Litt vanskeligere å vise her på bloggen gjennom tekst, men på snapchat kan jeg jo dele videoer. Skulle ønske noen kunne utfordre meg skikkelig, slik at jeg virkelig fikk vist hvem jeg er! Follow me da, så blir jeg glad @leneorvik

Ukens tips :
Slenger på litt Dubai tips her til dere, siden jeg først er i gang!
Beach clubs : Nikki Beach, Eden Beach Club, Nasimi Beach, Blue Marlin
Shopping : Dubai Mall, ingen over, ingen ved siden av
Bosted : Uten tvil Marinaen eller Palmen. Jeg liker begge deler. Radisson Blu Residence (leiligheter,) The Adress, Grosvenor House, Fairmont The Palm..
Middag : Siddharta, Buddah Bar, Play, Bagatelle, Cipriani, Nobu, Koya, Sass Cafe, Billionaire Mansion
Utested : White, Act, Bagatelle (fredager og lørdager,) Cavalli Club
Opplevelser : Dubai Mall, fonteneshow, Burj Khalifa, badeland på Atlantis, beachclubs, friday brunch
Ellers : Taxi er billig, det er store avstander, og man får kun kjøpt alkohol på hoteller, restauranter, beachclubber..

P5135293

Noe mer dere lurer på når det gjelder Dubai? Spør!

Nå skal jeg avgårde til frisøren, deretter trening, vipper, og hjemmekontor før det er HELG! Ingen planer denne helgen enda, og det føles bare godt ♥ Litt lyst å kose meg hjemme for en gangs skyld, men vi får se hva helgen bringer. Jeg er jo en spontan sjel!

20 kommentarer
    1. Hvordan er prisene der nede? for eksempel på Prada brillene du kjøpte? har du noen gode tips til shopping på flyplassen? Skal nemlig mellomlande der snart 😉

      1. Hei! Det er veldig dyrt, samme som Norge, om ikke mer.. Vi shoppet ikke noe på flyplassen, annet enn på taxfree! Var ikke så mye shopping der på den terminalen vi var på 🙂 Klem

    2. Hei Lene! Vil bare si at jeg synes du kler så SYKT godt det superblonde håret ditt!! Elsker at du turte å prøve noe nytt, og spesielt når du ser så latterlig bra ut med det! Hver eneste gang jeg ser på snapchattene dine eller bilder her inne tenker jeg alltid “herreguud så bra Lene ser ut med det blonde håret!”. Misunnelig over hvor godt du kler det 🙂 Likte også hvordan det ble når du hadde på sånn… ja hva heter det da.. hårbånd? I Dubai 😀 Ha en fin dag videre ;-*

      1. Hei, åh takk! Trives veldig godt med det faktisk 🙂 Snill du er daa.. Hehe, hårbånd ja 🙂 Ha en nydelig dag, og helg! Suss

    3. Synes du ferierer støtt og stadig jeg! Her skal vi på første ferietur på 3 år, det er etterlengtet det!

    4. Lurer på en litt rar ting hehe, men hva syns kjæresten din om at du drar på ferie med en annen mann? 🙂 og hvorfor dro du ikke med en venninne isteden?

      1. At jeg drar på ferie med en homofil venn som er Gard sin venn også, synes han er HELT i orden såklart! Hvorfor skulle det være rart? 😀

    5. Heia!

      Hvor er solbrillene fra som du har på deg på bildet med kort, hvit kjole med bare skuldre? Fine!

      Mvh Line

    6. Hvilken størrelse har du på bikinioverdelen fra Envii? Bor ikke i Oslo så det er så vanskelig med størrelser. Jeg ville kjøpe den i fjor, men var utsolgt rett etter at du blogget om den Men så på nett at de har den inne igjen i år! Og det er så fint med en sporty look

      1. Hei! Hmm det aaaner jeg ikke! Tror S men den er litt for liten.. Tror den er normal i str 🙂 Men litt vanskelig å si!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg