UKE 16

Da var det på tide med mandagsspalten igjen! Idag var jeg bare så trøtt at jeg så vidt kom meg opp. Hadde klokken på 07, men det var ikke sjangs! Slumret helt til klokken 08, ops! Det er kun jeg som får lide for det i ettertid, hehe.. Siden jeg har mye og gjøre idag! Jeg og Gard hadde på klokken på 0300 i natt, nettopp fordi vi skulle se første episode av Game Of Thrones sesong 7! Men tror dere vi klarte det? Neeeei, men da kan vi glede oss til en episode i kveld, my god det blir så spennende!

Ukens høydepunkt :
Og komme hjem til vakre Midsund. Trengte det! Men det var jammen et høydepunkt og komme hjem til Oslo igjen også! Savnet leiligheten veldig, trives så godt her atte hjelp! I tillegg var det helt magisk og krype under dyna til Gard når vi kom hjem klokken 0330 natt til fredag!

Processed with VSCO with s2 presetBlir aldri lei denne utsikten her altså. Magisk!

Ukens antrekk : Dere har sett noen allerede, men her er to jeg ikke har delt! Må bli flinkere på antrekksbilder igjen altså! Litt dårlige mobil bilder her altså, men..

Processed with VSCO with s2 preset
Processed with VSCO with s2 presetUkens kosekveld :
Det har væt mange av de. Men på onsdag hadde jeg og Oda hjemme-alene kveld, hvor vi laget taco og koste oss bare vi to sammen! (Og hundene da, Levi og Mikko var også med, hehe) Kjekt med kvalitetstid med lillesøs!

Ukens kvalitetstid :
Uten tvil i går kveld! Jeg og Gard har ikke hatt ordentlig alenetid/date på evigheter, og siden vi har besøk fra Trinidad, utnyttet vi oss av det i går! Det laget seg mat her hjemme og passet på Levi’en vår, og vi spiste på Asia, samt gikk på kino for å se Jungelboken. Så koselig ♥ Anbefaler den filmen, veldig fin film!

Ukens musikk :
Nytt på “spring” spillelisten min denne uken er Kygo – I’m In Love // ellers har det faktisk vært ganske stille, hehe.. Så om dere har noen musikk-tips på lur, bring it!

Ukens tanke :
Det er selvsagt mange tanker ila en uke, men jeg det jeg kjenner og tenker mest på er hvor latterlig glad jeg er i Levi! Altså, den kjærligheten der – åh!! Jeg dåner liksom. NÅ skjønner jeg hva alle mener med at hunder er menneskets beste venn. For hun er virkelig min! Jeg elsker den lille klumpen min. Hun er så snill, så god og nei – vi er så fornøyde med henne altså ♥ Hjertet vårt! Tisser ingenting inne, sover hele natta, flink og lære seg til, hun er lydig, kosete og god. Vi er bra heldige! Vi har jo de kursene på nett, som vi synes er superbra, men nå tenkte vi å dra på hundekurs her i Oslo. Har fått tips om GoodDog, noen erfaringer?

Processed with VSCO with s2 preset

Altså, se gullungen! Sånn sover hun, haha ♥ Elsker de potene der!

Processed with VSCO with hb1 presetTidligere i uken da hun absolutt skulle opp i stolen til meg. Sånn sov hun i 30 minutter før jeg måtte vekke henne. Altså, hvor godt er ikke det når de er sånn? Åh, hjertet mitt smelter!

Ukens festligheter :
På lørdag tok jeg med meg Juliana (som er på besøk her, hun er opprinnelig fra San Fransisco) til Renate! Vi hadde jentevors hjemme hos henne, og hadde det superkos! Dro ut, men ikke ut på byen. Vi havnet på en ny restaurant på Solliplass, Sumo! Her drakk vi litt prosecco og koste oss, trenger ikke alltid gå ut for å ha det gøy! Bare være med jentene holder i plenty ♥

Ukens me-time :
JA! Det var i går. Så herlig. Jeg og Levibebi var hjemme alene, og mens hun lallet seg, tok jeg meg et varmt bad. Stappet i meg melkesjokolade og drakk te. Så deilig, og ordentlig me-time! Hva skulle jeg gjort uten badekaret? Og sjokolade? Og te? Min favoritt er grønn te med sitron. Altså ♥

Nå gleder jeg meg til :
Mer tid sammen med Gard og Levi fremover. Har vært så mye! Med flytting, arbeidsfolk, besøk, jeg har vært bortreist, Gard har vært bortreist. Vi trenger rett og slett bare litt ro, være hjemme, nyte det, gjøre ting ferdig her, være med hverandre, rett og slett bare være oss 3. Blir så godt ♥

Ukens utfordring :
Det må være kjøreturen hjem fra Ålesund på torsdag! Jeg og Espen var på jobb på AMFI Moa som konfransierer, så gøy! Jobbet der i 8 timer, før vi satte oss i bilen mot Oslo. Takk gud for at Espen ble med, ellers hadde jeg sovnet bak rattet på slutten der. Han måtte ta over, for jeg var så trøtt! Og den følelsen er helt forferdelig! Uansett hvor mye redbull og kaffe man drikker så holder man på å stupe! Turen hjem var derfor forferdelig lang. Vi brukte 8,5 timer med stopp. Heldigvis var Levi eksemplarisk! Lå i buret sitt og ikke sa et ORD på hele turen. Flinke jenta! Så fikk hun seg mange lufteturer på veien, derav vi brukte 1,5 time lengre enn vi skulle – men sånn er det bare! Kom som sagt hjem 0330, og var helt skutt. Da er det ingenting som er bedre enn å stupe til sengs!

Idag skal jeg jobbe, jobbe! Så kommer det fotograf og skal ta noen bilder av peisen! Den skal nemlig være med i et magasin. I tillegg skal jeg gjøre noe med brynene mine idag! Dere vet jo at de har vært helt på styr! Nå har jeg lenge prøvd browextensions som jeg har vært så fornøyd med, virkelig! Men nå må jeg ha noe litt mer permanent. Og microblading er en ny metode som ser helt latterlig naturlig ut! Så dette skal jeg kaste meg ut i å prøve. Google it,så ser dere hva det er. Wish me luck! ♥

GOD MANDAG!

“Følg meg på instagram @leneorvik og på snapchat leneorvik” 

14 kommentarer
    1. Enig med deg! Hunder er fantastiske! Vår “lille” blir tre år snart, og jeg bare elsker den hunden selv om han kan være irriterende til tider også. Hehe, han skaper en del logistikk-problemer, og venner bare ler av oss når vi må ha “barnevakt” til gullet, men sånn er det bare! 🙂 Angrer ikke et sekund på hundekjøp altså!

      1. ÅÅ <3 Så kos! Haha, jaa det kan de så absolutt men, sånn er det 😀 Og ja, logistikken blir ikke enkel fremover 😀 Barnevakt, koselig det <3 Hihi. KLEM

      1. TAKK Pia 🙂 IIIK, jeg husker ikke haha.. Er så dårlig jeg da? Prøvde å google bilder av den, men fant ikke 😀 Kanskje du ser den på hjemmesiden til YSL? <3 Veldig happy med den i hvertfall 🙂

    2. Høhø det er sesong 6 som går av Game of thrones nå! Verdens beste serie, hilsen hun som fikk panikk da den ikke var tilgjengelig på slaget 3 i natt ( var kriiise å vente helt til kl var 2 min over 3 i natt)

    3. Hvilke hundekurs på nett har du tatt? Noe du vil anbefale? Vi skal selv snart få en liten skatt, førstegangshundeeiere, så vil gjerne lære mest mulig 🙂

    4. Liker veldig godt mandagsoppdateringene dine! Vanligvis bryr jeg meg ikke så mye om små skrivefeil, men jeg må (dessverre) bare si at det var veldig mye og/å-feil i begynnelsen av innlegget. Det skal være “å” foran alle verb som “gjøre”, “komme”, “krype”. Får en bedre leseropplevelse hvis det ikke er sånne feil der 🙂 Ha en fin kveld!

      1. Så bra 🙂 Ja, jeg vet reglene 😀 Men av og til når man skriver in a rush, så er det lett å glemme 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg