Uke 14

Hey there, tuesday! Forrige uke var en finfin uke. Ting falt mer på plass, og overskuddet har kommet tilbake! Ikke noe kaos og ting som gikk galt (bortsett fra et par småting, men DET tåler vi!) I tillegg begynner det å bli så deilig vår stemning i Oslo nå, skikkelig deilig. Jeg kjenner jeg er så klar for det nå! Klar for sol, varme, turer i skog og mark med lille L. Gleder meg til hun skal prøve seg i vannet for første gang, så gøy for henne ♥

Ukens antrekk :
Processed with VSCO with s2 presetJeg elsker sporty meets fashion! Svarte jeans med box fresh Nike sko og den fineste ytterjakken, got to love it, og dette er et perfekt spring – antrekk om du spør meg ♥

Likte også veldig godt dette antrekket. Kjekt med noe litt annet enn kjole når man skal ut. Er liksom inne i en midt i mellom periode merker jeg, liker like godt å gå med bukse som kjole!

Processed with VSCO with hb1 presetBukse Nelly (utsolgt) • Sko Lene Orvik Limited Edition • Jakke Meotine • Body H&M • Veske YSL • Øredobber Zara

Ukens koseøyeblikk : 
Ingen tvil, morgentur med Gard og Levi. Tidlig morgen, sol og blå himmel, kaffe i hånda, og tur + “pinnekasting” i parken med lille gull. We totally needed that!

Processed with VSCO with s2 preset

Ukens opplevelse :
Kick-off med United Influencers! Som vi koste oss ♥

Processed with VSCO with a5 preset
IMG_4925Ukens sette-pris-på :
For første gang på 7 uker fikk jeg og Gard oss en date! Ikke alene, men det spiller ingen rolle, så lenge vi er med venner koser vi oss gløgg ihjel! Vi var på Sawan sammen med venner, Erik & Maria, og Helga. Erik hadde bursdag forrige uke og han trodde vi skulle spise middag og bare drikke litt vin. Lite visste han at Maria hadde stelt i stand DET surprise partyet for han. En utrolig koselig og morsom kveld med venner. Love it!

Ukens musikk :
Hold dere fast, disse sangene! GI MEG DE 24/7 sier jeg! Er så bra!
Ina Wroldsen – Lay It On Me
Charles Perry – Stranger To Love (Tiesto Remix) 
Kygo – Raging

Ukens happy news :
Jeg og Espen skal få dra til Dubai sammen, YAY! Avreise 9 mai. Gjett om vi er klare! Jeg gleder meg ihjel til å vise han Dubai. Jeg ELSKER Dubai, men det vet dere sikkert, hehe. Åh gledes ♥

Ukens søteste :
Hvem andre enn?

Processed with VSCO with a5 preset

Er så fin hun, ååå! Nå har hun blitt 10 kg, fått 4 “voksen-tenner” og dilter som vanlig etter mammaen sin overalt, hehe.. Så får hun fortsatt like mye oppmerksomhet som før når vi går tur, og det digger hun, hehehe.. Elsker folk hun! Sosial lita frøken!

IMG_4926Vi ønsker dere en fin uke ♥

27 kommentarer
    1. Kan du lage ett innlegg om Dubai? Jeg og en venninne har så lyst til å dra, men lurer på hvor det er best/tryggest å bo, hvor man kan bade, spise osv

    2. Så gøy at dere skal til Dubai! Men er du klar over hvor varmt det er der da? Jeg var der i slutten av mai i fjor og da var det 43 gr, og så varm vind at det brant på huden. De som jobbet på hotellet sa at vi ikke fikk lov til å vandre ute, vi måtte ta taxi.. Men er jo bra det er gode badeforhold der da, så dere overlever nok 😀
      Ha en fin uke, fine deg!

      1. HÆÆ var det???? 😀 OI!! Det har jeg ikke tenkt over, vært der mange ganger før men det har jo faktisk vært i mars/april 😀 OPS, jaja. Vi får bade masse <3 Klem

    3. Denne spalten er min klare favoritt, gleder meg hver uke! Du er så inspirerende på alle måter Lene. Håper du får en fin uke <3

        1. Heter skoene noe mer enn bare nike air lene? 😀 finnes så utrolig mange varianter, kjempefreshe var de, og du ser strålendes ut!!

          1. Ja vet, men ikke som jeg ser hverken på esken eller modellen! 🙁 Det er noe spesielt med sålen vet jeg, men eller så aner jeg ikke! Men se på bilder av Nike Air og sammenlign, så finner du de sikkert <3

    4. Hei!
      Må bare si at jeg er ekstremt imponert over bloggen din! Du fortjener virkelig å leve av bloggen. Du har fått en ny, fast leser. Take care:)

    5. Er Sawan en restaurant du kan anbefale? Har du noen andre restaurant-tips i Oslo?
      Kjempefin blogg du har 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg