Uke 11

Ukens høydepunkt : HALLO! Kan ikke si annet enn at vi er i lykkerus over at vi endelig har fått flyttet inn! FINALLY! Selv om det er flyttekaos, og flere ting som ikke er ferdig, møbler som mangler, taklamper som mangleer, etc etc – så er det godt å være i hus! Føle seg hjemme igjen ♥ Vi har mye jobb foran oss, både med utpakking og alt annet som ikke er klart. Så det blir en stund til dere får se de helt ferdige bildene altså. Men snikbilder skal dere få se!

Processed with VSCOcam with s2 presetProcessed with VSCOcam with s2 presetProcessed with VSCOcam with s2 preset

Processed with VSCOcam with s2 presetProcessed with VSCOcam with s2 presetProcessed with VSCOcam with s2 presetProcessed with VSCOcam with s2 presetDet er jo ikke ferdig innredet da. Men blir så bra! Selv elsker vi det ♥

Ukens tanke : Plutselig slo det meg at Levi har blitt så innmari stor! Plutselig! Har vokst i rekordfart siste uken, og jeg begynner å tenke over / stresse med at jeg tok alt for lite bilder når hun var pitteliten. Hehe, men kjenner jeg meg selv godt nok så har jeg sikkert mer enn nok, og mer enn det og. Hun er så fin! Begynner å bli stor jente nå! Forandrer seg hele tiden, hun er over 9 kilo nå! Og fylte 12 uker i går. Så idag skal hun få 12 ukers vaksinen sin.

Se så liten hun er her ♥
Uten navn-3Processed with VSCOcam with t1 presetProcessed with VSCOcam with t1 presetOg se nå! Som en liten løvejente ♥

Processed with VSCOcam with s2 presetProcessed with VSCOcam with s2 presetUkens sang : Ikke hatt tid til å utforske så mange nye. Men hadde på John Mayer som bakgrunnsmusikk i går når vi spiste tapas, og synes denne var så fin og behagelig : Speak For Me. I tillegg har jeg funnet én ny treningssang som jeg digger, Seeb – Breathe.

Ukens digge følelse : Endelig fikk jeg kommet i gang med treningen igjen! Vært et evig stress, flyttekaos og hundeliv, så ikke vært mye tid til overs for trening. Men jeg fikk meg i det minste 2 økter forrige uke og det er bedre enn ingenting. Begynt på nytt program og er veldig happy med det! Gleder meg til trening senere idag!

Ukens festligheter : I helgen var det litt av hvert som skjedde. Surpriseparty for Espen sin kjæreste André på fredag, og bursdagsfeiring for fineste Katrine på lørdag. Tapas på Champagneria og Monkey Bar etterpå. Elsker forresten Champagneria på Frogner, halloo så god mat! Anbefales.

Ukens koseøyeblikk : I går fikk vi besøk av masse venner! Vi drakk vin, og bestilte inn DIGG tapas. Kjøkkenet er ikke klart enda, og vi mangler både koketopp og vask.. Jeg elsker tapas. Og venner! Det var bare utrolig hyggelig i går altså, fikk innviet leiligheten selv om den ikke er ferdig. Så kjekt å få så fine tilbakemeldinger fra venner om hvor fint de synes det er her. Det varmer ♥

Ukens utfordring : Hehehe. Det er mange! Phew. Altså. Dere vet. Flytting, kaos, ting går galt, ting må skiftes, ting kommer ikke når de skal, ting som kommer feil, etc. Og med et stresset sinn, en sliten kropp, en hund som trenger mye oppmerksomhet og LAVT blodsukker blir det mye krangling og frustrasjon i løpet av en dag, haha! Heldigvis mener vi absolutt ingenting me det, og blir venner igjen med én gang. Gard har vært litt klønete denne uken, og vært litt uheldig med diverse skader. Laget to hakk i det nye tregulvet, hakk i garderobe-døren min, ødelagt en ny sånn stor fin lyspære, jeg vet ikke alt, og i går knuste han glass. Da så vi bare på hverandre og begynte å le! Jeg har vært så oppgitt over han, hahaha – men nå er alt bare tragikomisk!

Nå gleder jeg meg til : Å innvie badekaret! I kveld blir det badekar, rødvin, musikk og stearinlys ass. Nå har jeg gledet meg sånn til å bruke det. Endelig skal vi få tid! Meg, Gard, og Levi (næædda, hun får ikke være med) Men hun skal også få bade, må lære seg til vann. Eller hun liker å dusje! Men må lære seg å svømme, haha ♥

Processed with VSCOcam with s2 presetØnsker dere en fin mandag ♥

51 kommentarer
    1. Så utrolig fint dere har fått det! Jeg elsker stilen din og gleder meg masse til å se resten og følge med dere i prosessen 🙂 En ting jeg lurer på, er dette med murpuss. Hva ER det egentlig? haha, sikkert et dumt spm, men er det noe man kan legge utenpå gamle fliser? Er det dyrt, og hvor får man kjøpt det?

      1. Takk 🙂 Nei, aner ikke ass 😀 Ja, legges utenpå gamle fliser, med membran under 🙂 13000,- for 30 kvm betalte vi sånn ca. Kjøpte det hos Modena 🙂

    2. Så utrolig fint!! Vi bygger hus nå ig har valgt samme takdusj som dere, nydelig! Ble veldig forelsket i den murpussen dere har valgt.. Vet du om dette er veldig dyrt!? Vi skal ha marmor på gulvet, så dette hadde vært fantastisk sammen! Et spm til: har du funnet en sluk som passer til den fine takdusje ? Jeg vil gjerne ha en som matcher;)

      1. Takk! ÅÅh, den er sååå god den dusjen <3 Vi betalte rundt 13000,- for 30 kvm med puss 🙂 Det hadde vært fint sammen ja! Jeg har bestilt fra Purus, de har i gull! Får den snart 🙂 Check it out!

        1. Tusen takk for svar! Jeg skal sjekke det ut med engang. Vet du forresten om murpussen kan legges rett på membranen? Vi bygger nytt hus og det er derfor ikke fliser på vegg fra før:)

    3. Så fint det blir!! Elsker gulvet! Du har sikkert skrevet det før, men fant det ikke når jeg så gjennom gamle innlegg. Hva heter gulvet? 😀 God påske!

      1. TAKK <3 Det heter Rivioli ett eller annet, og er fra Skogr AS 🙂 Bare å ringe de og si du vil ha det gulvet vi har, så vet de hva det heter 🙂 Klem

    4. Så utrolig fint dere har fått det 🙂 må bare spørre hvor dere har fått tak i murpussen på badet, og hvilken farge det er, og hvilken farge og maling det er på veggen bak kjolen der 🙂 det var så utrolig fint 🙂

      1. Takk ! 🙂 Det er fra Modena / Mapei heter pussen. Fargen på veggen bak kjolen heter St.Pauls Blue 🙂

    5. Jeg syns jo allerede du hadde kjempefin stil i leiligheten til deg og Rolf Ivar, men nå! NÅ har du liksom tatt den til nye høyder, sååå lekkert! Jeg dør litt, haha! Skjønner godt dere vil trives der altså 🙂 Gratulerer med nytt hjem!

      1. Haha! OH MY, den stilen der 😀 Det er lenge siden, hehe. Glad jeg har skiftet smak siden 😀 Knis! TAKK <3

    6. Herlighet så fint dere har fått det! Gleder meg virkelig til flere interiørbilder, du er jo så flink!!
      Jeg lurer på hvor vasen som står på baderomsinnredningen er fra og hva den grønne planten heter?

      Klem 😀

    7. Fy søren så kult:) vanvittig god smak du har <3 helt rått.gledes til se mere av denne lekre leilighet

    8. Oh my God, dette er helt s y k t fint!! Du er kjempeflink, Lene. Jeg lurer så på denne baderomsinnredningen deres, kan du vise flere bilder av den? Liksom, alle veggene? Trenger inspirasjon til vårt bad 🙂

    9. Så fint det blir! Hvor er den fine betongbenken til spisebordet kjøpt? Akkurat sånn jeg har sett etter, men alle andre har vært for kort:(

    10. Kjempefint!!! Så gøy å følge bloggen nå. Gulvet kan heldigvis repareres lettere når det er oljet og ikke lakket. Ble gulvet lysere etter at dere oljet det?

      Ha en fin dag

    11. Hvorfor bader/dusjer du Levi så ofte? Hunder skal helst ikke vaskes med såpe/sjampo, selv ikke de som er beregnet for hund.

      1. Hvem er det som sier dette? Er det en fasit? Jeg har snakket med noen som jobber med type produkter til valp / hund. Og hun sier dette er bare vås, og gammeldags. Med shampooen vi bruker, kan vi vaske henne hver eneste dag om vi ønsker det 🙂

    12. Mer bilder plz!!! Holder på å pusse opp selv og blir så inspirert 🙂 Hvor er benkeplaten på badet fra? Og ang veggene på soverommet, stemmer dere at dere malte ett strøk med Pure Color og ett strøk med kalkmalingen?

    13. Min kommentar hadde ingenting å gjøre med hun som er kritisk over altså. Bare interessant å lese forskjellige erfaringer 🙂 Har selv flere hunder.

    14. Nyyyydelige farger dere har valgt i leiligheten… alt ser bare lekkert ut.. men, altså den sofaen… er den noe å krype opp i og kose seg i..? Ser kald ut og sittekomforten ser ikke bra ut… minner meg om et venteværelse.. Smak og behag da 🙂

    15. Badet ser så fint ut! Men skal dere ikke ha noe teppe i stua eller noe, det ser ikke så hjemmekoselig ut..den sofaen ser ikke ut som noe man kan krype oppi og kose seg i under ett pledd en kveld.. Men det er jo smak og behag, kanskje dere vil ha det så minimalistisk:-)

      1. Vi er ikke halvferdig med å innrede, stua er på langt nær ferdig enda! Vi vil ha det minimalistisk ja, men skal jo være koselig også! Dessuten har vi en hund som biter på alle tepper hun ser, så her er det en del å ta hensyn til 🙂

    16. Jeg lurer også på fargekode og malingstype på stueveggen? 🙂
      Helt fantastisk fint forresten! Gleder meg til flere bilder etterhvert 🙂

    17. Hi! I wanted to inquire where your rain shower head and bath faucet were from? The brand? I’ve been looking all over for those! Please let me know. I used google translate to see your post and no details are posted! Thank you!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg