Uke 10

Hei hei fra en STRÅLENDE hovedstad. Elsker å tasse inn i stuen om morgenen og se blå himmel, og solen på bygningene over her. Fantastisk. Det er så varmt og godt ute også, i går var det 12 grader! Endelig ser vi tegn til våren. La oss bare håpe det varer ♥ Tror Levi liker godt at det begynner å bli bedre temperaturer, søte lille jenta vår. Hun vokser så fort! Nå er hun 11 uker allerede. Ser tilbake på bilder fra da vi hentet henne, hun var så liten!

Her kommer uansett en litt forsinket mandagsspalte! Gikk litt i ett i går, og samtidig gikk jeg #offlineoclock kl 2200, så fikk ikke gjort noe jobb da, når jeg endelig fant sofaen. Er nemlig med i et lite eksperiment, som jeg synes er veldig spennende – mer om dette senere idag!

Ukens høydepunkt : Å se at lille Levi vokser og blir større, og enda flinkere! Hun utvikler seg stadig vekk. Nå er hun så flink til å gå til døren når hun må på do. Sier ifra selv hun! I tillegg er hun så flink til å søke etter godbitene sine, halen logrer og jeg vet hun koser seg når hun får bruke snuten, og hodet. Gøy!
Processed with VSCOcam with t1 presetDet var virkelig et høydepunkt å få kommet seg en tur ut på lørdag! Ana passet Levi og det er ingen tvil om at hun var i de aller beste hender. Da kunne mor kose seg på Bubbles & Brunch med god samvittighet. Godt å få litt fri i noen timer, siden jeg hadde henne alene fra onsdag til søndag! Bubbles ble holdt på Onda, og det var super stemning!

Processed with VSCOcam with t1 presetJeg var på Bubbles med en herlig gjeng fra United Influencers, og disse to snuppene her. Heidi og Renate ♥

Ukens nedtur :
Å flytte fra Sjøgata 4. Det må jeg bare si var veldig vemodig.

vsco-photo-1Vi er SÅ klar for ny, og fresh leilighet – men var litt kjedelig at vi ikke fikk flyttet rett inn. Litt stress at vi først må bo ett sted, for så å bo ett annet, og alt dette pga flytesparkelet som aldri tørket.. Liker ikke å bo i koffert, og kjenner at jeg savner tingene våre, og hverdagsrutiner! Vi har hatt det så fint på Frogner Apartments, og nå i Schultz Gate 1 (Oslo Apartments) men må innrømme at vi savner vårt eget hjem. Selv om vi egentlig ikke har ett, hehe. Rar følelse! Nå begynner endelig den nye å bli ferdig og vi håper på innflytting til helgen, WÆÆ!

Ukens opptur : Vet ikke helt om vi hadde så mange oppturer i forrige uke, haha! Vi skulle jo begynne å legge gulvet, noe som aldri skjedde, så det var vel heller flere nedturer enn oppturer. Men DET stopper ikke oss! Nedturer takler vi, klarer som oftest alltid å snu det negative til noe positivt! (Selv om vi var ganske oppgitte på gulvet forrige uke.. Vi skulle jo ha flyttet inn!)

Ukens utfordring : Ikke akkurat utfordring, men STRESS. Vi begynte kanskje å pakke ned leiligheten litt sent. Eller vi begynte ganske tidlig med boden, etc etc, og litt småpakking i kasser. Men den ordentlige pakkingen begynte vel søndagskveld / mandag. Flyttebilen kom tirsdag, så det var ganske knapt om tiden med alt som skulle gjøres. Men det gikk, AKKURAT! Hehe..

Den største utfordringen forrige uke var nok å ha lille Levi alene. CREDS til alle dere som oppdrar valp alene, det hadde jeg faktisk ikke klart, tror jeg. Eller jo. Men samtidig, så er det veldig godt å være to. Jeg hadde henne alene fra onsdag til søndag, og det gikk jo såklart fint! Men du blir jo veldig låst, og når du i tillegg er midt oppi oppussing og kaos ble det fort VELDIG mye. I tillegg til jobb, og ærender i forbindelse med ting og tang som måtte fikses til leiligheten ble det slitsomme dager for mor. Hehe, men jeg skal ikke klage, koser meg jo sånn med lille Levi også ♥ Er jo ikke hennes feil at vi valgte oppussing akkurat når hun kom, hihi.

Ukens koseøyeblikk : Fredagskveld kom Ana på besøk til meg og Levi i Schultz gate, hun hadde med vin, og jeg stod for middagen. Ordentlig kosekveld! Søndag ettermiddag passet jeg og Helen Noah en liten stund. Vi koste oss veldig. Elsker å passe han, og veldig koselig når Levi slikker han i stedet for å bite, hehe. Hun skjønner at han er liten ♥

Ukens instagrams :
Skjermbilde 2016-03-15 kl. 09.13.20
Mor klar for Bubbles & Brunch – Ute på biltur med Helen og Levi – Bilde fra Frogner Apartmens hvor vi bodde forrige uke – en liten selfie med nye vipper og bryn fra Eger Skin Clinic (sponset) – lille Levigull som ikke ville flytte, bare sove – et siste hadebra med leiligheten og peisen før vi dro
Skjermbilde 2016-03-15 kl. 09.13.31
Utsalg med disse digge damene – Levi i nap-mood – Bilde fra forrige helgs koseligheter med hjertene mine

Ønsker dere en solfylt dag ♥ Håper våren begynner å komme til deres del av landet også!

LOVE

6 kommentarer
    1. Alltid like koselig å lese disse innleggene! Vi prøvde ut oppskriften du la ut her om dagen. NYDELIG!! Her er det full vår, men jeg er stuck inne på jobb… Ha en fin dag 🙂

      1. Hmmmmm, siii det! ANER ikke? Det er en ganske slim jeans, det er det eneste jeg kan si. Akkurat nå ligger den nedpakket i flyttelasset, så får ikke sjekket heller .D

    2. Fiine bilder, men de var kanskje litt små? Lettere å få øye på detaljer osv når bildene er litt større 🙂 Men jeg digger denne “nye” stilen på bloggen, med duse farger osv på bildene. Klem til deg lene og kos dere med oppussing!

      1. Er de? Åjaa du tenker på instagrambildene? 🙂 Skal huske det til neste gang! Så kjekt, yay! Jeg og liker det 🙂 Hihi. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg