Uke 1

Ukens høydepunkt :
Bursdagsfeiringen til Henriette på lørdag! Dro hjem til de og deres splitter nye og nydelige leilighet på Bislet, hvor vi tok et glass vin før vi hadde bort til middag kl 1730. Ble møtt med champagne av Vinay, en venn av meg som er sjefskokk der. Deretter fulgte en 4 retters middag med vin til før vi dro til Bar Bygdøy Allé for å overraske Henriette med bursdagsparty! Veldig hyggelig å overraske henne, samt at det var utrolig kjekt at vi var så mange venner samlet på ett sted. Kvalitetstid ♥
IMG_8488Ukens nedtur :
Jo det skal jeg fortelle dere! Tannpine fra en annen verden, hele uken! Kjente det litt i romjulen, ble verre utover og spesielt i dagene før nyttår. Kom meg på tannlegen så fort som mulig forrige uke, og fikk vite at jeg hadde en meget betent nerve i den ene tanna. Og de som har hatt kraftig tannpine VET hvor forferdelig dette er. Man blir rett og slett litt maktesløs og låst på en måte. Fikk penicillin da de ikke kunne gå inn og rotfylle før betennelsen hadde gitt seg litt. Så fra onsdag – idag har det virkelig vært et mareritt. Hverken penicillin eller x antall smertestillende har hjulpet, og nettene har mildt sagt vært lange.. Hadde time idag tidlig og det var like før jeg klemte i hjel tannlegen, hehe, så glad var jeg for at jeg skulle få rotfylle. Så 3 sprøyter i kjeven, og 2 sprøyter rett i nerven senere er jeg altså ferdig å rotfylle. Føles fantastisk! Tannlegeskrekk eksisterer heldigvis ikke i min verden, så si gjerne i fra om jeg skal lage ett innlegg på dette for dere som sliter med det ♥

Ukens serie :
Om dere ikke har fått med dere at dere må se Making A Murderer, så foreslår jeg at dere finner frem Netflix når dere kommer hjem idag og begynner. Vi satt limt fast til tv’en første del av forrige uke, og ble fullstendig hektet på denne serien. Mer provoserende og urettferdig behandling skal man lete lenge etter. Vi har vært både engasjert, sint og trist når vi har sett denne serien. Anbefales til tross for dette altså, den er verdt å se.

I tillegg har jeg fått helt hekta på Game Of Thrones som jeg ser på HBO. Ja, jeg henger etter, men som Gard sier.. Han er misunnelig på meg fordi jeg har så mange episoder foran meg, hehe.. Er på sesong to nå og er helt hektet. Har prøvd og sett denne serien opptil flere ganger før, men falt av lasset fordi det rett og slett har vært for mange og forholde seg til. Men da vi kjørte til fjells fra Midsund til Geilo, forklarte Gard meg hvem som var hvem, etc, og da var det så mye lettere å komme inn i det. I just LOVE it! ♥

Ukens musikk :
Selena Gomez – Me & The Rythm & Me & My Girls, Carina Dahl – Burning, Air Traffic Controller – You Know Me, James Blunt – Face The Sun

Ukens antrekk :
Ble jaggu ikke mange antrekks-bildene forrige uke kan jeg love dere. Forrige uke var ekstremt iskald, med opptil -18 og alt jeg orket var å pakke meg inn i boblejakken og digge vinterklær. Godt det også ♥ Dette er det eneste “pyntede” antrekket som var verdt å ta bilde av forrige uke. Elsker jakken!
OLYMPUS DIGITAL CAMERAUkens “tårer i øynene” øyeblikk :
Hver uke får jeg bilde fra oppdretter, nå er lille jenta vår 3 uker! Og her er et bilde av de små ♥
kikkivalper 8januar 007ALTSÅ!! Hvor søt, uskyldig og GOD går det egentlig ann å bli?? Kan ikke vente med å holde henne for første gang ♥ Tårer-i-øynene-nesten-på-gråten-øyeblikk!

Nå skal vi avgårde til Drømmekjøkken for å tegne kjøkken! Deretter skal vi til Moss på Ulfven sitt showroom for å se på mønstrete fliser! Glede seg!

Jeg har forresten blitt intervjuet av Anja på Teamsolli bloggen, hvor jeg avslører en ting som dere definitivt ikke vet om meg! Les intervjuet her. 

16 kommentarer
    1. Har du sluttet å jobbe ved det kontoret? 🙂 Moon eller hva det var? 🙂
      Gleder meg virkelig til å se hvor fin leiligheten blir til slutt, då må love oss mange bilder! 🙂

      1. Jeg har trekt meg ut en liten stund, til det blir litt mer for meg å gjøre der 🙂 Så nå jobber jeg med mitt eget firma enn så lenge 🙂 Og ja, lover dere masse bilder! Klem

    2. Hei Lene! Synes denne spalten din er så koselig å lese 🙂 Gjerne skriv et innlegg om tannlegeskrekk! Har egentlig aldri hatt det, men da jeg skulle trekke min første visdomstann skjedde det plutselig. Jeg hylgråt gjennom hele prosessen og skalv som et ospeblad, selv om jeg ikke opplevde noe smerte. Siden har dette blitt standard prosedyre når jeg skal til tannlegen. Jeg klarer ikke venne dette av meg, såå frustrerende! 😛 (Både for meg og tannlegen). Jeg er jo egentig ikke redd. Og gråten henger fortsatt i ca ein time etter jeg har gått fra tannlegen, haha. Føler meg så dum! Så om du har noen råd – gjerne del 😀 Ha en super uke! <3

    3. Er så godt å se at du er tilbake igjen med gode og innholdsrike innlegg. Gleder meg alltid til neste oppdatering! <3

      Ja takk til et innlegg om tannlegeskrekk. Er spesielt redd for sprøytene. Svimer av hver gang siden jeg glemmer å puste, og må alltid ha med meg assistanse og sjåfør etter timen. Må jo bare le av meg selv i ettertid. Men under timen er det helt jævlig, på godt trøndersk 😉 Ha en fin dag videre!

    4. Ja til innlegg om hvordan takle tannlegeskrekk! Har hatt en veldig smertefull opplevelse hos tannlege for noen år siden, og skal til tannlegen igjen nå snart. Gruer meg noe voldsomt, så hadde vært kjekt med et slikt innlegg 🙂

    5. Flotte valper. Regner med at det er Tollergrenda kennel dere får valp fra siden de har kull nå 😉 Vi har en side på facebook som heter Toller – Norge som kan være kjekt å bli med i nå som dere får en Toller. Velkommen i klubben!

    6. God ny uke, Lenemor!
      Tannverk er så vondt. Skriv gjerne et innlegg om tannlegeskrekk. Jeg har noen visdomstenner jeg må ta bort, kvir meg. Periodevis vondt, spesielt når de vokser, for er ikke plass til de. Så drøyer den lengst mulig, wæææ, Men vet jeg må dra til tannlegen fortest mulig, for jo tidligere jo bedre sier de.
      For en nydelig hund, SMELT!
      Ellers går alt fint med deg? (hihi, “viktig” å spørre om slikt i blant også <3) Goood klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg