Two nights in a row

God morgen sunshines ♥ Tusen takk for fine kommentarer på forrige innlegg, dere er så herlige. Idag er det duket for hjemreise ( sukk . . ) Kunne godt ha vært her noen dager til. Har hatt en super tur fra ende til annen, rett og slett perfekt. Igår spiste vi middag på en takterasse, hvor vi hadde utsikt over hele byen, fantastisk vakkert. Og nydelig mat, god stemning og fine folk. Flyet går halv to, og jeg drar direkte i hovedstaden, mens min kjære drar hjem til Ålesund. . Skulle gjerne hatt han med meg til Oslo kjenner jeg. Dette hadde jeg på meg igår // Skjørt & Blazer Gina Tricot // Topp H&M // Belte Mango // Sko Nelly Utsikten // Se så fin!  ♥ Og se hva jeg har begynt å like?! Har spist det tre måltid på rad til forett. Det er faktisk supergodt. Noen som liker det? Spiste en nydelig sjokolade mousse til dessert igår, himmelsk.  Her er antrekket for lørdagskvelden // Skjørt Gina Tricot // Veske StyleByMarina – her // Sko Nelly // Belte Zara Nå skal vi spise frokost i den flotte restauranten, er hjemme rundt klokken 8 ikveld, om flyet er i rute. Vi skrives da :-* God mandag dere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg