Two fluffy favorites

SPONSET JAKKER

Holla fra flyplassen ♥ Var oppe allerede klokken 0530 idag for å starte dagen. Og nå jeg er på vei til Marbella på jobb. Blir til onsdag! Superspennende, og jeg gleder meg veldig.

Det kommer vel ikke som noe sjokk på dere at fjærjakker er min absolutte favoritt. Vet ikke hva det er med meg og disse fluffy jakkene, men elsker at de er så gossete, og at jeg får litt volum opp mot halsen. Har de jo i alle farger, men må si at de to siste tilskuddene i garderoben har blitt absolutt favoritter på relativt kort tid. Hvit, og grønn! Fresht til våren. Og gjett om våren er kommet til Oslo? I går var det 19 grader og helt magisk stemning.

Jakke Kouture – Bukse Zara – Sko Miu Miu – Briller Tom Ford
Kjole & jakke Kouture – Sko Zara – Briller Tom Ford – Armbånd Celiné & Hermés

Nå skal jeg løpe til gaten! Skrives fra solen ♥

15 kommentarer

Siste innlegg