Tv2 Sumo / Konkurranse

Som den Hotel Cæsar fan’en som jeg er, hoppet jeg i taket da jeg fikk mail om at Tv2 Sumo har samlet alle 29 sesongene, håhå! Og i tillegg kan man nå se morgendagens episode dagen før den går på TV. Huuurra! For som oftest har jeg ikke tid til å se episodene på TV, så da er det greit at man kan se det på Sumo.. Hotel Cæsarfest! Her kan dere se alle sesongene, om dere ønsker. I tillegg til dette, så kan man nå se enda flere, fulle sesonger med TV2 sine serier på Sumo, både norske og utenlandske. Jeg har blant annet sett Desperate Housewifes siden jeg ikke fikk sett det da det gikk på TV. Også er det jo så gøy når man kan se mange på rappen, istedet for og kun se én! De forskjellige seriene kan dere finne her. I samarbeid med TV2 sumo har jeg fått lov å dele ut 5 Sumo Gull koder med varighet på 3 måneder, og da kan dere velge å vrake fra alt av innhold på siden, juhu! For å være med i konkurransen, trenger dere bare å legge igjen en kommentar i kommentarfeltet + mailadressen deres, så kårer jeg 5 vinnere ila noen dager! (Annonse)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg