TUSEN TAKK !!

Åh, dere!! Jeg har virkelig Norges BESTE blogglesere. Tenk å våkne opp til over 400 fantastisk hyggelige kommentarer. Jeg er heldig!! Jeg er helt rørt over hvor fine tilbakemeldinger jeg har fått fra dere på sangen jeg la ut. Dere rører meg langt inne i hjerterota. Med så mange fine ord, komplimenter og støttende kommentarer blir jeg bare helt slått i bakken! Dere er så fantastisk gode, alle sammen. Jeg setter veldig stor pris på dere. TUSEN, TUSEN TAKK!! Jeg var litt nervøs på tilbakemeldingene, men fy søren dere er så positive og gode at jeg har ikke ord!! Så oppmuntrende at jeg kjenner jeg svever inni meg. Dere motiverer meg, rett og slett. Tusen takk. Bilde fra igår da jeg og Anniken skulle ut på lunsj. Bukse fra BIK BOK // Sko Nelly // Skjorte Ellos //Veske Gina // Marc Jacobs klokke herfra (annonse)  // Smykke Lindex Jeg har alltid likt å synge, men det har bare blitt innenfor husets 4 vegger, har aldri turt å gjøre noe med det. Men nå, etter så mange hyggelige kommentarer fra dere – føler jeg kanskje at jeg tørr litt mer! :* Dere skal ikke se bortifra flere lydfiler ihvertfall! ÅÅÅ, jeg er så heldig som har dere skjønninger, dere er herlige! Sååå glad for å få hyggelige kommentarer fra søte lesere! .. .. Og så må vi ringe til pappa for å fortelle!! Hehe :* Nå, kjære lesere skal jeg på jobb. Og i dag blir jeg faktisk å finne på BIK BOK Stor-Moa! Hoho, skal bare hjelpe til litt der idag, gleder meg! Trenger å få ut litt energiiiii! NYT DAGEN! Suss på kinnet til alle dere SØTE

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg