Tur – retur

Annonse – linkene er annonselinker

Hei og hopp! ♥ Har vi det bra? Denne uken har rast avgårde, føler hverken jeg eller mamma har rukket å blunke før besøket går mot slutten. Jeg elsker å ha mamma her, hun er så søøøt på alle mulige måter. Vi koser oss utrolig mye sammen. Jeg har sagt hun kan få komme å bo her når hun vil! I morgen skal jeg ut å fly igjen, og skal være borte 1 døgn! Men det er mye som skal skje på det døgnet så jeg må ha tunga rett i munnen når jeg pakker. Og jeg tenkte at jeg skulle dele pakkingen med dere.

Her er info jeg har fått ;

  • First of all you need to travel in style 
  • Lunch in the sun (don’t forget your sunglasses)
  • Chilling by the pool
  • Dinner & drinks – let’s face it, it’s gonna be a party!
  • The day after – you know what we mean…

Travel in style : Jeg skal til et varmt sted, og selv om jeg må dra opp øynene rundt 0400 i natt, og det er iskaldt ute – vil jeg reise i et langt skjørt, kombinert med espadrillos og hvit ullgenser fra Ganni. Da er det liksom litt midt i mellom, og med en topp under så er jeg safe når jeg lander. I tillegg er det et behagelig antrekk å reise i. Jeg kunne reist med jeans – men jeg vil pynte meg! Ihaaaa. Og kort kjole blir for kaldt, så da blir det noe i mellom. Rett og slett.

Veske Cult Gaia – Skjørt Ganni – Espadrillos fra Spania

Lunch in the sun : Her skal jeg ta den helt ut har jeg bestemt meg for. Denne kjolen er noe av det skjønneste jeg har sett på lenge. Jeg simpelthen elsker den. Denne kombinert med lette sko, strandhatt og den nye vesken min fra Cult Gaia and I am ready! Var den ikke fin?!

Kjole (se bort fra lappen, haha.. Boxfresh..)

Chilling by the pool : Her er jeg litt usikker enda, så jeg pakker litt forskjellig. Badedrakt kombinert med et hvitt skjørt, strandhatt, svarte solbriller og espradrillos, yes! Så pakker jeg også bikini, slik at om det er SOOL så kan jeg lett sole hele meg og ikke bare litt. Tar med to, fordi jeg ikke klarer å velge hvilken av de som er finest .. ♥ Over bikinien er det greit å ha noe lett å slenge over – derfor tar jeg med en rød lett kjole.

Blomster truse – Blomster toppRød truseRød topp  – Veske Cult Gaia – Slip-ons

BadedraktRød bodySkjørt – Belte Zara –  Hatt Zara 

Dinner & drinks : Denne var vanskeligst! Og jeg vet ikke om jeg har bestemt meg enda. Men jeg fant et gult, råkult skjørt fra Ganni som jeg kanskje vil kombinere med en enkel singlet. Jeg er litt usikker enda. Men jeg bare elsker dette! Det er finere i fargen i virkeligheten enn på bildet, btw.

The day after : Dagen derpå, og hjemreise. Jeg velger å reise i en rød prikkete kjole og hvite sneakers, med ullgenseren i vesken. Så drar jeg bare frem det lange skjørtet igjen på flyet og skifter til det samme som jeg reiste i før vi lander.

Dette blir gøy, og jeg skal selvsagt dele bilder og sånt med dere når jeg kommer hjem igjen! Ha en nydelig torsdag! Her skal vi bare kose oss med god mat hjemme senere i kveld – og hoppe tidlig til sengs.

14 kommentarer
    1. 🙂 Alt du har funnet frem er fint, og den kjolen da..! Kos deg på lyntur 🙂
      Jeg er akkurat ferdigpakket for Marbella.

    2. Hei Lene.
      Kjæresten og jeg holder på å planlegge Barcelona-tur i skrivende stund. Vi har aldri vært der før, men det har jo du! Hvilke hotell kan du anbefale? Vi vil gjerne bo sentralt.. Håper du kan svare så fort som mulig 🙂
      God helg!

      1. Hei Martine! Åh vi bodde på ett sist som jeg digget – det heter Yurbban Hotels, og er det som heter Trafalgar 🙂 Anbefales! Kos deg i Barcelona <3

    3. Fint og inspirerende innlegg ☺️ Så på Instagram at du hadde så kul neglelakk på tærne, er det svart? Og hvilket merke? ☺️ God tur!

    4. Hei kunne du laget ett blogg innlegg om tips til ting å gjøre i Cannes? Skal dit i utdrikkingslag i slutten av mnd, så helst før det

      1. Hei Benedicte! Ouhh – jeg er faktisk ikke noe ekspert på Cannes for å være ærlig. Når jeg har vært der har det vært i full fart, så jeg tror faktisk det eneste jeg har å anbefale er Baoli! 😀 Ellers vet jeg dessverre ikke så mye <3 Så gøy med utdrikkingslag!

    5. Åååh, dette var et skikkelig fint innlegg! Likte det godt! Måten du skriver på, og at du til og med får meg til å glede meg til en tur som DU skal på. Håper du fikk en fin tur<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg