Tulum-love!

Deler av innlegget er annonse for mine egne smykkekolleksjoner for SafiraLene20 gir dere 20% ut hele februar ♥ Og dere får fri frakt. (Moms og toll er inkl i prisen – og vi har endelig fått en del påfyll av kolleksjonen huhu!)


God morgen fra Tulum! En uke har gått allerede og vi har hatt det SÅ deilig! Vi skal teste ut litt forskjellige hoteller mens vi er her – og akkurat nå skriver jeg til dere fra en tretopp hytte med panorama-utsikt. Det er helt vilt! Første 4 dagene bodde vi på mitt favoritt hotell, Habitas – nå har vi forflyttet oss til Mamasan Treehouses and Cabins. Ecofriendly hotel – og den hytten vi bor i nå åpnet for bare to uker siden. Vi bor over trærne og ser utover jungelen. Har sett både rosa flamingoer og flaggermus rett utenfor vinduet her. Og når det er mørkt ser vi stjernehimmelen fra sengen. MAGISK!

Vi har solt oss, spist alt for mye god mat, trent, vært på båttur, spist masse is, syklet og bare kost oss ♥ Akkurat sånn en ferie skal være. Tulum er og forblir mitt favorittsted.

Jeg har massevis av freshe bilder å dele med dere fra turen, tenkte jeg skulle lage nok en Tulum-guide med litt oppdaterte tips! Men nå skal vi straks pakke kofferten og flytte bort til et hotell som heter Ahau, som ligger ved siden av jungle gym! Så gøy, trening utendørs laget av tre! Så kult – så må få meg en økt der før det bærer avgårde til min favoritt beachclub – på Nomade.

Her har dere en fornøyd 33 åring på bursdagen sin på onsdag! Hadde den så fin dag ♥

Ut februar har jeg fikset slik at dere får 20% på begge Safira By Lene Orvik kolleksjonene mine – ved å bruke kode Lene20. Vi har fått påfyll både av retro bracelet og retro necklace, samt Vintage Bracelet i gull. Finally!! ♥ Jeg bor jo i kolleksjonen min var jeg tenkt på å si – jeg virkelig elsker den. Og mens jeg er her så bruker jeg den hver eneste dag på stranden til bikini ♥

Retro BraceletVintage Bracelet

Stone necklaceStone Earrings

Retro Necklace

Vintage Stud Earrings

Fri frakt – moms og toll er allerede inkludert i prisene ♥ Dere kan se begge kolleksjonene her. Og husk Lene20 som gir dere 20% ut hele februar ♥

Ha en deilig søndag hjemme ♥

15 kommentarer
    1. Jeg vurderer å dra til Tulum i påskeferien. Hvordan er det med sjøgress i Tulum nå? Er det noe forskjell på stranden til Habitas og Nomade når det gjelder sjøgress? Blir det mye folk på strandområdet til Habitas siden det er mindre?

      1. Heia, DO IT. Så ikke sjøgress omtrent jeg 🙂 Nomadé er den beste beachen. For det er faktisk en beach med solsenger etc – det har de ikke på Habitas. Veldig fint der og, kanskje litt mer sjøgress når jeg tenker meg om.. Men det raker de bort 🙂

    2. Hei 🙂 🙂 Håper du kan svare på dette <3 Jeg reiser til Tulum i mars og lurte på hvor du har fått tak i den nyyydelige frynsekjolen du viste frem på IG? Kos deg masse videre på ferie 🙂

      1. Hei! JA, det skal jeg svare deg på. Lolita Lolita heter butikken. Ligger ikke så langt fra Gitano. Elsker den butikken <3 KOS DEG, så misunnelig!

      1. Takk Linda! Jeg er 164 🙂 <3 Vet ikke vekt, for veier meg ikke 😀 Men pleier å ligge på 53-55.. Ish 🙂

    3. Herlighet, ser ut som du koser deg!! Så mange fine og idylliske steder dere har vært. Har fulgt med på instagram også, og når frister det veldig å bestille ferie for meg og kjæresten <33
      Jeg bare lurte på om det blåser like mye hele tiden? Er ikke det litt slitsomt å alltid få hår i ansiktet osv, hehe!

      Kos deg masse videre <33

      1. Heia <3 Ahh kost meg så mye 🙂 Helt magisk. JAA det må du!! <3 Ha ha, ja det blåser egentlig hele tiden (heldigvis) for det gjør at det er veldig behagelig temperatur, hadde blitt veldig varmt om ikke. Men er mest på beachen det blåser – man venner seg til det 😀 <3 Hihi

    4. Lene, kan du være så snill å svare på hvor den hvite skibuksa si er fra? Den du har på bilde fra 2. februar på Instagram?!

      1. Hei! Ohhh godt spørsmål. JO det er Craft. Si fra om du vil kjøpe den, den er for stor til meg. Str S 🙂

    5. Hvor trener du når du er i tulum? Tenker å reise dit nå og er litt avhengig av gym, eneste som holder hodet frisk om dagen. Noen å anbefale?

      Skal selvsagt gjøre alle andre Tulum ting bortsett fra den ene treningstimen om dagen. Elsker stedet, har bodd i Puerto Escondido lenge og vil tilbake til loffelivet i Mexico 🙂

      1. Er så enig! Jeg trente HIIT økter ute på Habitas første dagene. De har en takterrasse der hvor det ikke er noe, så da trente jeg der. Ellers har de Junglegym! 🙂 Så da kan du trene der. 🙂 Elsker loffelivet i Mexico – ahhh!

    6. Hei! Kan du være så snill å bli flinkere på å svare leserne dine? Du har så mange, og d blir litt feil att du bare skal oppdatere oss, når du aldri gir tilbake. Håper du tar d til deg. Ser ut som du har hatt en helt super tur! 🙂

      1. Jeg prøver å svare på hver og en kommentar alltid 🙂 Men på ferie så faller jeg selvsagt litt fra <3 Men skal skjerpe meg lover 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg