Tulum : Første dagene på Habitas

Etter tre netter på Hotelito Azul gikk turen videre til feriens høydepunkt, nemlig Habitas.

Habitas ligger litt mindre sentralt enn de fleste andre hotellene, som en bortgjemt liten perle. Likevel tok det ikke mer enn 20 minutter på sykkel inn til sentrum. Habitas kan nesten ikke forklares med ord. Jeg kunne vært der en hel måned i strekk og bare tasset rundt på området, et mer “ZEN” sted skal man lete lenge etter. Området er stort, men det er ikke mange “teltene” – derfor veldig rolig og man blir kjent med de som jobber der, superskjønne mennesker! Man får liksom en litt mer “nedpå” opplevelse når alt blir så “nært” ♥ Jeg personlig er ikke så glad i store hoteller, med masse folk og stress, så dette var virkelig i min gate. Teltene i seg selv var helt magiske, og de første 3 nettene ble tilbrakt i telt rett ved havet og bare sjøutsikt så langt øyet kunne se. Like magisk på morgenen som på kvelden. Utendørs dusj, stille, rolig og helt magisk. Jeg ønsker meg sånn tilbake!

Jeg blir så inspirert på interiørfronten også når jeg er på sånne steder, utrolig gjennomført og delikat. Tre, betong – er så fin miks! Og bildet over er inne på toalettet liksom, hehe..


Dere kan tenke dere hvor deilig det var å tasse rundt på dette området her om dagene. Så fantastisk, og til Habitas skal jeg tilbake – det er helt sikkert ♥ Ila disse dagene ble det også et besøk på Gitano for middag – det var helt rått! Vi var der på en fredag, det anbefales! Superkult, med eget band som tok stemningen helt til et annet nivå, med en vokalist som sang så sykt bra! Så Gitano må dere ha på listen! Takk til dere som tipset meg om det.

God helg til mine favorittlesere!

5 kommentarer
    1. Jeg gleder meg så vanvittig til sommerferie ved å se på disse vakre bildene! 🙂
      Nå har vi hatt en alt for lang vinter, og det er ganske utrolig at det i slutten av mars fortsatt er snø her i Oslo.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg