TUESDAY’S LOOK

Støvelettene er fra egen kolleksjon
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA Sko Lene Orvik Limited Edition – Veske Chanel – Jakke Gina Tricot – Skjorte H&M – Jeans Bik Bok

Fra snø til oppholdsvær og deilig temperatur, skal si det snur fort. Deilig og kunne bevege seg ute uten og fryse – og ikke minst få brukt de nydelige, støvelettene fra kolleksjonen min uten å vasse i våt snø og sølepytter.. Er de ikke fine? Jeg er så stolt altså, så gøy og kunne fronte det med at det er mitt design, hihi! Full fart på jobben idag, og sommerfugler til morgendagens pre-lansering.. Skal ha et aldri så lite lanserings-event med venner og bekjente etterpå også, så det blir kos ♥

Vil bare si at det er så kjekt å oppdatere her fortiden, der er altså så mange gode tilbakemeldinger, positivitet og entusiasme! Jeg blir så glad. Gleder meg til å sjekke kommentarer, og prøver å være så flink jeg bare kan til å svare alle og enhver. Takker også for tips til nye ting jeg kan ha med i mandagsspalten, gleder meg allerede til å skrive den neste uke! Kjekt med input. Dere er fine!

SMIL Lenemor

17 kommentarer
    1. Åh for noen flotte digge støvletter!! 😀 Gleder meg sånn til lanseringen! Og du, DU er NYDELIG og FANTASTISK! Heier sånn på deg! En strålende dag ønskes til snille gode vakre deg, Lene! <3

      1. Takk Vilde 🙂 Kommer du på prelaunch? Eller tenker du på lanseringen på nett ja? Gleder meg jeg og <3 Tusen takk, åå <3 Du er så snill altsåå. Hva har jeg gjort for å fortjene så fine ooord 🙂

      1. Hei de er gamle fra Zara 😉 De er litt stor i str, har de i 37 og de glipper, så kaanskje man kan gå ned en str.. Men det er jeg jaggu ikke sikker på 🙁

    2. Så utrolig fine sko du lanserer, du er så dyktig og så inspirerende! Tommel opp for deg Men samtidig, blir litt feil å si at det er ditt design da de er veldig like mange andre støvletter og stiletter! Ikke meningen å være vanskelig!

    3. Hærlighet så fiin!! Kjempeflott kolleksjon!! Du er så FLINK!! Må bare påpeike at bloggen din virkelig har blitt bedre i det siste!! Skjønne ikkje korleis du får tid til alt og vere så flink i alt du gjør samtidig!! Du er RÅ!!

      1. Takk Renate 🙂 Dette betyr mye for meg, jeg prøver å finne en balanse i hvertfall, godt og høre at du liker bloggen bedre <3 TAKK 🙂 STOR klem

    4. For en drøm av noen sko. Lekre! Elsker antrekket ditt, Og Vakker som alltid. Ha en fortsatt fin kveld.

    5. Så fine sko!!!! Kunne tenkt meg alle i kolleksjonen din…. 🙂
      Har du starta i din nye jobb? Kva går den ut på?
      Har du den i tillegg til bloggen eller er bloggen endel av den nye jobben?
      Du er jammen ei dyktig dame! 🙂

      1. Hehe så hyggelig og høre 🙂 Jeg startet 6 oktober 🙂 Jeg har den i tilegg til mitt eget AS med blogg og design, så det blir mye jobb 😀 På tide å jekke litt ned snart tror jeg, hehehe 😉 Takk for fine ord <3

    6. Hei Lene! først og fremt vill jeg bare si at du har en veldig bra blogg, følger deg på alle sosiale medier og du er et bra forbilde!!
      I går kvele fikk jeg Mail om at jeg kunne komme på ditt Limited Edition pre-sale!
      Det har jeg sinnsykt lyst til!! Men jeg lurer på om det er mange par som blir til salg? blir det slik at man må stå i kø utenfor noen timer før? Eller blir det lett og sikre seg et par sko når man har blitt 1 av hundre som kan komme Du er bra! Håper på svar.

      1. Hei 🙂 Takk! JA, KOM 🙂 Vi selger ca 150-200 par, og det er 100 påmeldte så det er nok til alle. Vi tar alle inn på Vérité slik man slipper å vente ute <3 KOOOOM!! 🙂 Dette ordner seg!

    7. Så fin blogg du har, og fantastisk kule sko! Berre lurer på: du som Sunnmøring, skriv du alltid bokmål, eller er det eit val du har teke for bloggen? For du har vel vakse opp med nynorsk på skulen og slikt, går eg ut frå? Hadde likt å sett deg skriva eit innlegg eller to på nynorsk, for å visa mangfaldet 😉 Men som sagt: kjempefin blogg, likar det du gjer! Trur nok eg følgjer med vidare 🙂

    8. Jeg må bare kommenetere dette. Fy faen så rå-lekker du er i dongeribukse. Ikke ofte vi ser deg i det Jeg har vært fast leser av bloggen din, men det er første gang jeg kommenterer. Jeg har ikke ord. Du ser virkelig helt fantastisk smashing ut, Lene. Stor klem!!!!

      1. ÅÅ? 😀 Hehe, så kos! Næmmeeen takk altså! Snilling 🙂 Nå ble jeg glad, U MADE MY DAY <3 KLEM

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg