Tuesday


Hei hå, fine tirsdagen! Startet dagen med å gjøre ferdig regnskapet, powerwalke opp til regnskapsføreren min på Solli med en iskald latte i hånden, mmm kos. Deretter har jeg vært på en spennende time som jeg skal fortelle litt mer om senere denne uken. Rakk en superkjapp lunsj med min kjære på bryggekanten tidligere også, ellers har det gått i ett. Nå må jeg jobbe litt til, selv om jeg aller helst skulle vært på Huk og kjølt skrotten sånn som igår. Kanskje senere ♥ Har nemlig to bestiser som er ferdig med eksamen idag, så det må jo feires på et vis!




Hatt Bik Bok – Veske Alexander Wang – Solbriller H&M – Ballerinas Ecco – Skjørt Bik Bok Fått litt hekta på svart og hvitt etter festen i helgen merker jeg, det er så klassisk og rent. Litt småvarmt kan man si, i denne varmen. Tipper det er 30 grader her idag, fantastisk deilig! ♥ Avslutter innlegget med et aldri så lite tirsdagstips. Henriette hadde en sånn, og det kunne ikke passet meg bedre. Jeg som ALLTID har lite strøm om jeg er hjemmefra mer enn 3-4 timer. Håpløst. 199,- på Clas Ohlson dere. Lad den i dataen, og ta den med i vesken så kan dere lade telefonen om dere går tom for strøm. Genialt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg