Tuesday

JIPPI! SÅ gøy med masse tilbakemeldinger, det gleder hjertet mitt! Ser noen skriver at de ikke gidder og kommentere, fordi jeg kun oppdaterer èn gang om dagen. Men det er jo akkurat det som er problemet. Målet mitt er jo to innlegg om dagen, men når jeg ikke får kommentarer på det første jeg legger ut, mister jeg motivasjonen til å skrive et innlegg til utover dagen. Så vet du/dere det. 🙂 I tillegg var det noen andre som kommenterte at jeg er dårlig på å svare på kommentarer, noe jeg vil si meg sterkt uenig i, jeg prøver å svare på alle. Til og med til de som ikke spør spørsmål, bare så det er sagt. Husk at kommentaren står rett under deres egen kommentar, og ikke nederst på siden sånn som det gjorde på gamle bloggen. 🙂 Så fikk vi oppklart det. Gøy at dere likte programmet mitt da, wihi! Det er så gøy å være programleder, dere aner ikke. Det gir meg så mye! Idag hadde jeg mitt siste sommergjesten intervju (sendes i juli.) Og idag intervjuet jeg Aafk’s trener Kjetil Rekdal. Han er forsåvidt kjent i media for å være litt av en hissigpropp. Men det var han tvert imot. Klart han blir det når han er i en konkurranse situasjon, blir ikke alle det da? Første han kom med var en vits, og så en til, og en til. Og vi – jeg og the kameragirl vi fikk oss noen gode lattere. Herligt! Sånne mennesker skulle det vært flere av, vitsere altså – det er så gøy. Fått på meg støvler og regnjakke, det regner sånn her i Ålesund skjønner dere.. Hunter støvlene fant jeg på ebay, til rundt 300,- forresten! KUPP Så har vi så klart vært ute med voffsen, hun hadde forresten mareritt i natt, og jeg synes så forferdelig synd i henne. Lille venn i verden. Skal blir trist og forlate henne når jeg drar. OM 2 DAGER! IIhhh! Jakken jeg har på meg her er vintage, og fra 1960 tallet, elsker den. Spesielt fargen! Dere finner lignende blazere om dere søker etter “vintage oversized blazer” feks. Bare et tips! Shortsen er også vintage, mange lurer på hvor jeg har kjøpt den – og den er fra Urban Outfitters i London. Regner med dere finner den på hjemmesiden deres. De er helt normale i størrelsen synes jeg, siden mange lurte på det også. Nå venter smoothies, fikk jo så mange oppskrifter fra dere, tusen takk! Idag skal jeg prøve meg på jordbær, og ananas.. mmmmmmmm

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg