True friendship

Jeg er SÅ glad i veninnene mine, jeg setter pris på hvert eneste sekund jeg har sammen med dem. Vi hadde det så fantastisk gøy igår! Høylytt kakling og latterkramper ut i de sene nattetimer. Alle er så glade i hverandre, og så innmari stolte av hverandre. Alle backer hverandre opp, uansett hva det måtte være. That’s what I call true friendship. Det er så viktig å ta vare på gode veninner. Viktigst.

Fikk ikke blogget så mye igår, men jeg var alt for opptatt av å nyte tiden sammen med verdens beste familie, og spise verdens beste fiskesuppe, laget av pappa. Mmm, fantastisk.


Red lips / Jeg bruker Mabelline sin Fatal Red 530.


Bukse og topp BIK BOK / Sko Miss Selfridge


Fuskepels BIK BOK (gammel) / Veske Aldo

Jeg får veldig mange spørsmål ang hvordan jeg lager krøllene mine, og det kan dere lese om HER

Resten av søndagen skal nytes sammen med familien. Ha en fin søndag leserene mine.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg