Trøttetryne…

Hei! Åh, i dag er jeg trøtt.. Jeg er så trøtt. Jeg sovnet på fergen, holdt på å sovne bak rattet, på Bik Bok, på fergen igjen, overalt.. Så nå har jeg fått sovet litt ordentlig, i sengen min. Det er visst bestemt at jeg skal en tur ut idag – så da er det best å være opplagt. Det er nydelig vær i Ålesund, jeg tror ikke mine egne øyner. Lenge siden denne byen har sett solen skal jeg si dere. Neida, nå skal jeg ikke overdrive. Fint er det i hvertfall, og jeg sier ikke nei takk til å sitte på terassen og drikke noe kaldt og godt til kvelden. 

Yes, jeg fikk solet meg i noen minutter før jeg ble så trøtt at jeg måtte finne sengen. Går ikke ann å sove i denne trafikken utfor her.

Bikini fra Victoria Secret. (Den er lys aprikos, love it..)

Har dere sol og sommer ?

Ønsker dere en herlig dag.

-Lene
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg