Trøttetryne

GOD MORGEN! Og god helg til alle fine ♥ Våknet opp for noen timer siden av helikoptermania utenfor her – og det har det vært siden igår kveld. Wonder why. . Uansett! Besøket har kommet, min kjære Charlotte og kjæresten hennes kom igår kveld, og latterkulene startet med én gang hun tråkket innenfor døren her. Vi ler og ler og ler sammen vi! Dette skal bli en knall helg. Jeg sitter og koser meg inne på soverommet, og har hatt hjemmekontor en stund. Vil jo ikke vekke besøket, så jeg tenker jeg holder meg her til de våkner og gir lyd fra seg. Jeg har ihvertfall fått gjort unna litt arbeid for dagen, så da kan jeg snart nyte helgen med god samvittighet! God morgen bustetrollet! Nattkjole fra Ti-Mo Jeg har jo helt glemt å vise dere resultatet av neglene jeg fikk laget på onsdag, jeg er så fornøyd! Denne gangen gikk vi for dette – rent og pent, og fint til sommeren // Tenk! Dette er kun mine EGNE negler! De har blitt så lange, fine og sterke etter at jeg begynte å gå til My hos Beauty Inn i Akersgata ((tlf : 976 14 254) Dette er tredje gangen jeg er hos henne, dvs jeg har hatt falske negler i ca 10 uker, og mine har vokst helt utrolig. Nå tok hun vekk alt av tupper og falske negler som vi har brukt før. Eneste My har lagt her er gele – og så har hun brukt airbrush til å få de fine hvite tuppene. Tenk at det er mine, MINE! Hurra! Hva synes dere? Var de ikke fine? Beauty inn skal forresten ha ett stort Fashion & Beauty show på Mona Lisa huset lørdag 9 juni! Der de viser frem hår, negler, makeup osv i tillegg til at de har flere artister som skal opptre. Som blant annet Shackles. Tror det blir kjempebra! Man kan kjøpe billett på www.beautyinn.no 🙂 (Sponset behandling)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg