Trogir

Jeg må først bare få sagt : Tusen tusen takk for mange fantastiske tips angående Kroatia. Dere er så herlige! Jeg har mange planer oppe i hodet mitt nå, fra ideer som dere har gitt meg. Dere er som et leksikon for meg, og til veldig godt hjelp. Takk, takk søte leserne mine. En ting skal sies. Det er jaggu ikke enkelt å finne plass å bo i Kroatia, ihvertfall ikke når man er litt kresen, heh. Men det har nok med at vi er litt sent ute også da. Vi drar jo tross alt om bare 3 dager. Etter å ha lest kommentarene deres, bestemte jeg (vi) oss for å dra til Hvar. Men etter 7 timer med leting etter hotell/leilighet/hus – var det bare å gi opp. Nesten alt er utsolgt/utleid. Jeg snakket med en venninne av meg som er i Kroatia nå, og hun fortalte meg at de var i Trogir, som ligger litt utenfor Split. Det er en liten øy, som visstnok var helt herlig. Så ja, det var der vi endte opp med å bestille. Vi har store planer om å nærmest “bo” på båt mens vi er der. Slik vi får sett mest mulig av Kroatia. Og vil skal ihvertfall besøke Hvar opptil flere ganger. Iiih – nå gleder jeg meg skikkelig. Shopping, sol, bading, mat … Livet. Trogir Ser ut som en nydelig plass! Vi skal faktisk bo på to forskjellige plasser, èn uke i leilighet rett ved stranden, og èn uke i VILLA! MED EGET BASSENG!! Wiiii – jeg gleder meg ihjel! Huset har ikke mindre enn 6 soverom og 5 bad, og EGET basseng! Så vi får nok av plass og boltre oss på! Hvem har vært i Trogir da? Anbefales?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg