Trogir

Idag er vi på flyttefot, og jeg har forhånds skrevet et innlegg for dere – for jeg regner med at vi ikke får tak i internett med det første. Don’t worry, det blir! Og om dere ikke hører fra meg på en liten stund, vet dere hvorfor. Da springer jeg gatelangs i Trogir og leter etter å få kjøpt internett! Jeg liker dere godt vet dere. Liker og oppdatere dere. Selv om jeg er på ferie og igrunn kunne tatt èn bloggfri dag. Klarer ikke, klarer ikke. Her er ihvertfall litt bilder fra torsdagskveld. Kjole H&M / Veske Zara // Smykke Dorothy Perkins Rolf Ivar på taxibåten inn til Trogir. Den har vi nærmest tatt hver kveld. Går fortere enn å ta vanlig taxi pga trafikken. Bilveiene her er utrolig smale. Taxibåten koster forresten bare 15,- pr pers. Det er så billig her nede. Henriette og Egil. Og en eller annen alt for stor yatch. Misunnelig. Vi vil også ha! På promenaden i Trogir ligger det yatcher og viser seg frem hver eneste kveld. Fantastisk å se på. Og litt til å grine av. Tenk og ha en sånn en .. På en aldri så liten shoppingtur i Trogir før middag. Vi fant mange søte butikker og restauranter inne i en slags labyrint. Trogir er faktisk virkelig vakkert. Liker oss kjempegodt her. Her er vi, on the move. Rolf Ivar er flink fotograf! Jeg vil ha DEN! :* Så møtte vi kjentfolk, som dessverre reiste hjem idag (fredag) Trist, for vi har hatt det så koselig sammen med de. Visst dere er i Trogir. Gå på Riva. Nydelig mat! Og superbillig. Igår var vi 12 stykker til bords, og regningen ble 1400,- Det er så billig at det kan ikke være sant. Jeg tror ikke det er sant. Ser det ikke ut som vi koser oss, vel? DET gjør vi. For sure! Ferie i mitt hjerte.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg