TriBeCa

God mandag fra NY! De fleste av dere er kanskje i seng allerede. Selv har jeg nettopp vært på Barry’s Bootcamp og sitter her enda for å oppdatere dere litt ♥

I går flyttet jeg inn i en leilighet som jeg har fått leie frem til 1 september. Det er virkelig helt magisk her, både nabolaget, leiligheten og utsikten. Altså WOW. Jeg fikk oppleve den nydeligste solnedgangen her i går kveld og kjente bare at jeg nesten ble slått i bakken!

Bare se! Er det mulig at det er så vakkert. Skal sies at jeg setter like stor pris på utsikten hjemme på Midsund også, hihi! Vakkert med by, skyline, og vakkert med natur! Men dette her er magi!

Og her er utsikten fra soverommet. Våknet før 07 idag med solen i øynene. Liker ikke å ta igjen gardinene når jeg sover jeg da. Liker å våkne tidlig av lyset ♥

NY er magisk på alle måter – jeg skulle bare ønske jeg kunne puttet alle vennene mine og hele familien på Manhattan. Da hadde jeg vært ordentlig lykkelig ♥

Jeg trives veldig godt i NY men jeg har liksom ikke fått landet helt enda, til tross for at jeg har vært her i 3 uker. I perioder føles det veldig rart og være her – og det kan til tider føles kjipt (misforstå meg rett.) Man har jo ikke det trygge rundt seg som man har hjemme. Men det går alltid over – tror det er normalt å føle det litt sånn. Da er det godt å ha jentene som man kan ringe til hjemme, og en leilighet hvor man kan føle seg litt “normal” og kjenne litt på den “hjemme-følelsen”.. Idag har jeg endelig fått vasket klær, og bare det føles sykt digg! I går var jeg på den største Wholefoods’en jeg har sett her borte, kunne surret der i timesvis! ELSK! Været her er helt magisk om dagen, nå begynner den ordentlige varmen å komme. Så får man ta dag for dag og nyte alt det fine man får oppleve her ♥ YES.

Når jeg har det litt kjipt inni meg så gjør jeg alltid ting som jeg vet gjør meg glad! Jeg har jo alltid positivt mindset, men av og til kan man ikke styre følelsene inni seg. Jeg har det veldig bra altså,  men ja – det tar tid å venne seg til å være alene i en så stor by, man blir plutselig så liten! Få på plass litt nettverk nå, så blir det bedre!

Kaffe, musikk på ørene, gåtur og trening er alltid bra! Spesielt i soft light som er den vakreste tiden i døgnet.


Idag har jeg vandret litt i TriBeCa. Morsomt område! Ble anbefalt en kaffesjappe som visstnok er veldig poppis!

Nei, det er mye å se! Jeg må bare ta litt og litt hver dag! Og guide kommer ♥

I morgen blir det spennende! Så følg med her i morgen kveld!

Masse kjærleik!

8 kommentarer
    1. Jeg synes du er så kul og tøff som har flyttet til NY alene. Og så synes jeg det er så bra at du er åpen om at det kan være litt vanskelig å være helt alene i en storby til tider og at det ikke alltid er like lett å snu på følelsene sine (for det er det nemlig ikke!). Følelser er følelser og de vil til tider dukke opp selv om du ikke liker det – men det er måten du håndterer det på ved å gjøre ting du liker og ikke bli skremt av de som er så fint og inspirerende. Det er ikke så rart at du føler du ikke har landet helt enda, tenk for en stor endring i livet ditt. Etter hvert kommer nok nettverket mer på plass og du føler deg sikkert mer hjemme og kjent, bare stå på! Gleder meg til å følge deg videre 🙂

    2. Hei gode, vakre Lene! <3 Skjönner godt va du mener! Er jo noe helt annet enn hva du er vant med dette! Men sikkert veldig lärerrikt med en sånn utfordring! Du blir nok kjent med deg selv på enda en ny måte tenker jeg! Spennende! Föler litt sånn Sex and the city vibes, hehe! Litt sånn romantisk, skummelt, göy, kjent, ukjent, alene, absolutt ikke alene, alt kan skje, lev i nuet, ta sjangser… Digger deg! Stor klem til flotte deg! <3

    3. Gøy med NYC-hverdagsinnlegg, og den leiligheten ser jo bare helt magisk ut! Er nok helt normalt at du føler deg litt alene, alltid skummelt å forlate det trygge. Synes det er fint at du er ærlig om dette 🙂 Det blir garantert bedre når du kommer deg mer på plass og får litt nettverk. Digger at du utfordrer deg på denne måten, inspirerende å følge med!

    4. Hei Lene 🙂

      Så flott med oppdateringer fra deg.
      Du vil vel ikke fortelle hvor mye du betaler for leie av leilighet?
      Vurderer nemlig selv å reise ned til NY for en periode.

    5. Fikk litt vondt av deg. Håper nettverk kommer på plass, og at du føler deg bedre etterhvert. Du er iallefall veldig modig 🙂

    6. Apartment tour please 😀 er nok flere som lurer på litt også, så en q&a kunne nok vært noe i videoen også 🙂 gøygøy

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg