Treningstøy på budsjett

Trenings- og turglad Lenemor, må ha min daglige dose, og jeg er så glad jeg har kommet dit. Det er fantastisk å være aktiv. I tillegg til trening og turer med Levi i skog og mark, går jeg nesten overalt hvor jeg skal, jeg hverken kjører eller tar kollektiv veldig mye med mindre jeg må. Sjeldent man ser meg stæsjet i hverdagen, jeg går nesten bare i trenings- eller joggetøy, og det er jo det jeg trives aller best i! ♥

Før helgen fant jeg meg en utrolig fin treningsbh fra h&m og i dag måtte jeg tilbake. Endte opp med en del nytt i samlingen. Det som er så fint med disse plaggene, er jo at de er billige! Mye billigere enn treningstøyet med merke på seg. Så hvorfor ikke spare inn litt hvor man kan? Jeg er superhappy,og fikk meg 2 shortser, 3 treningsbh’er, og 2 tightser til under 1500,- HALLO – det kan vi leve med?!

Jeg har bh’ene i s, og underdelene i xs. Normale i str for de som måtte lure ♥ Nå skal mor i et Skypemøte, mens lille sover og koser seg på gulvet. Senere skal vi på tur med Gard! (Fortsatt bare venner, haha. Dere ass) ♥

38 kommentarer
      1. Unaturlig? Hehe, må nesten le av alt folk skriver her og henger seg opp i ….Hva er unaturlig posering her?

        Liker bloggen din Lene og synes du er til stor inspirasjon! Forsett den gode jobben du gjør 🙂 Storklem <3

    1. Hei søte Lene! Jeg har et lite konstruktivt tips til deg som er toppblogger, og som har enorm påvirkningskraft på yngre, mindre selvsikre jenter som lett påvirkes av sånne som deg: Prøv å ikke overfokuser på kroppen din og puppene dine. Spesielt ikke i et slikt samfunn hvor ekstreme slankekurer og silikonpupper nærmest er blitt normalisert.

      Ønsker deg en fin kveld, klem fast leser :*

      1. Sånne som meg? Det var jo å sette veldig i bås. Å være opptatt av trening og sunt kosthold er vel ikke akkurat å være et dårlig forbilde, er det? 🙂

        1. Lene da 🙂 Du må tåle å få litt konstruktiv kritikk, ikke alltid bare sette seg i forsvar. Hvis du skal få ros må du også tåle å få litt kritikk 🙂 Når Sigrid skrev “sånne som deg” tror jeg hun mente toppbloggere, og det er du jo. Du er superfin, og det tror jeg absolutt alle vet. Jeg blir veldig inspirert av å se hvor flink du er til å trene og hvor flott du ser ut som et resultat. Men det handler litt om hva som er i fokus i et bilde og hva man ønsker å vise frem. Det jeg har mest lyst til å kritisere deg for på disse bildene er mobilbilder i speilet! seriøst? Bildekvaliteten din… Helt oppgitt over den 😀 Hahaha men du er nå søt når du tar de da 😀 <3

          1. Jeg må få lov å forsvare meg uten at det skal bli rakket ned på 🙂 Helt greit med konstruktiv kritikk, men jeg er ikke en jente som tar i mot uten å si hva jeg selv mener om saken 🙂 Bildekvaliteten kan jeg være enig i, hehe… 😀

            1. Fokuset på disse bildene er jo puppene dine. Vil du virkelig bli stemplet på denne måten? Du har jo så fin stil ellers.

            2. Hvis du synes det er helt greit med konstruktiv kritikk, hvorfor godkjenner du da så å si aldri kommentarer hvor du får nettopp det? Det er jo omtrent bare ros og skryt av hvor fin du ser ut, hvor bra kropp du har, hvor flink du er på å trene, hvor god du er på å skrive (?) osv osv her inne i kommentarfeltet. For all del, du skal så klart ta i mot skryt du får, og veldig mye av det har du absolutt gjort deg fortjent til – men vi vet alle at du også får kritikk og spørsmål om diverse temaer. Og dine trofaste og faste lesere har vel gjort seg fortjent til å få svar på ting de stiller spørsmålstegn ved? Vil tørre å påstå at dette er en god del av ansvaret du har som “toppblogger” og “forbilde”. Du er heldig som får leve et priviligert liv med svært mange goder mye takket være nettopp disse personene. Og jeg snakker ikke om kommentarer som kun inneholder sårende kommentarer nå.

              Jeg har vel en god følelse av at denne kommentaren heller ikke blir godkjent, men den blir vel hvertfall lest.

    2. Åå!! Blir så frustrert over alt mulig folk henger seg opp i! Jenter må virkelig lære seg å være mer hyggelige med hverandre, heie på hverandre!! Du er helt super Lene:):) Og veldig inspirerende! digger deg!

    3. Man skal absolutt heie på hverandre, men det må være lov til å komme med kritikk/tilbakemeldinger uten at man skal motta “kjeft” fra andre lesere i kommentarfeltet. En blogg med muligheten til å kommentere, innbyr jo til nettopp dette – tilbakemeldinger/debatt/meningsutveksling (både positive og mindre positive). Syns også at den konstruktive kritikken som av og til kommer fortjener svar – i hvert fall når de positive, rosende kommentarene som oftest blir svart på hver gang.

    4. Jeg ser begge sidene av saken. En offentlig person som f.eks en toppblogger har et ansvar for sine følgere og hva man viser/skriver/gjør. Men Lene har jo en sunn og aktiv livsstil, og da er det jo normalt å ha en slank kropp. Jeg synes det er kjempebra at toppbloggere fronter nettopp dette spesielt med tanke på spisevanene til dagens ungdom. Og alle poserer vel slik at de ser bra ut, toppblogger eller ikke? Slenger meg med på kommentaren over om at vi jenter må heie på hverandre, og ikke finne feil hos hverandre for å føle oss bedre selv! ❤️

    5. Du er fantastisk pen Lene. Og du jobber hardt for å nå dine mål både kropp og privat. Jeg er absolutt ikke sjalu og synes jenter skal bli flinkere til å gi hverandre komplimenter. Jeg veit hvertfall at det et av de hyggliste komplimentene jeg kan få! Men så skal det sies at jeg har lest bloggen din i mange år og alltid funnet inspirasjon og tenkt at du kanskje var litt annerledes? Skjønner jo du vokser samtidig som det bloggen gjør. Men er ekstremt mye posing og blir litt smakløst ofte. Det er silikon, posering, og den bloggverden hvor alt bare er penger og spons . Skjønner dere jobber hardt så ikke arrester meg. Men tror folk ofte tenker at sjalusien snakker, og er ærlig ikke det. 🙂 Men er jo bare konstruktiv kritikk til hvordan du fremstiller deg, og hvordan vi ser det ganske ofte. Og da går vi kanskje litt lei..

    6. Hei Lene!

      Kunne du skrevet noen tips til fine turområder (gjerne skog) i nærheten av byen? Slike steder man kun trenger å ta t bane osv til. Flytter inn til byen i august og jeg er vant med å gå masse turer nå som jeg bor rett utenfor byen. I tillegg hadde det vært kjempemorsomt å høre litt om hvordan du spiser. Er nemlig opptatt av trening og sunt kosthold selv, men alltid gøy med litt nye innspill og tanker 🙂

      P.S: Fortsett den gode jobben du gjør. Du har en utrolig din blogg som jeg gleder meg til å titte innom hver dag. Ønsker deg en fin uke videre!

      Klem Frida

      1. <3 Tuuusen takk!! 🙂 Ja, det pleier ikke å være sånn stemning her inne, men så fort man kler litt av seg blir det bråk 🙂 Men takk for fine ord fra deg <3

    7. Jag förstår mig inte på personer som stör sig på hur bloggare poser på bilder?! Andra kändisar som tillexempel musiker kan nästan vara nakna och dem får ros för att de tørr, sen kan en bloggare som Lene få ris för det samme. Nej, folkens detta blir för dumt! Dere må skjerpe dere, hvis Lene hade skrevet noe dumt så skjönner jag att hun förtjerner kritik och att de är viktigt att ta upp som ett tema. Alla är vi förebilder för de yngre inte bara Lene, vi måste lära de yngre att ta eget ansvar och inte lägga över ansvaret på bloggarna m.m. Det är jo i hjemmet allt startar! Lene du är perfekt som du är

    8. Det er selvfølgelig viktig med god kvalitet (henviser til kommentaren ang tv2 hjelper deg) og at tøyet ser fint ut. I tillegg få det på budsjett hadde vært helt supert men jeg ønsker ikke å bruke penger på h&m når arbeiderne har det så kummerlig.. f. Eks i Bangladesh sies det at de som syr for h&m får en lønn på 750kr og at en levelig lønn i landet er ca 2090kr. Jeg ønsker ikke å bidra til at dette fortsetter.

    9. Helt forferdelig at ingen tåler å høre noe kritisk , med en gang man ikke kommenterer om hvor fantastisk en person er , så blir man stemplet som sjalu !!! Kjempe lei av dette altså . Man trenger IKKE å være sjalu hver gang man kommer med en kritisk kommentar , vær så snill husk på det !!

    10. Helt sykt at folk kommenterer at du prøver å vise frem puppene. Jeg har den ene av de sports BH-ene selv, og jeg har veldig små pupper, men jeg får kløft likevel! Hallo – nå må folk tåle å se litt hud! Du er en STOR inspirasjon Lene, og jeg blir glad av å lese bloggen din. Så fin utenpå, og uten å kjenne deg, så virker det som du har en så fin personlighet også <3 kropp er kropp, alle er født med det – så bare vis frem det du har om du har lyst til det! Heier på deg!

    11. Hvor har du kjøpt den planten du har på badet? Jeg har en plante på badet selv, men den begynner å bli gigantisk. Så denne så litt bedre ut å ha der i stedet 🙂 Ha en nydelig søndag og god start på uken i morgen! stor klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg