Treningsglede

Hva gir mer glede enn treningsglede! For mange år siden, når jeg først flyttet til Oslo – var ikke trening en del av mitt daglige vokabular i det hele tatt. Jeg er så glad for at jeg har kommet meg dit jeg har i dag. Trening har blitt en helt naturlig del av min hverdag, og jeg elsker det. Kunsten er å glede seg til trening, se på det som egentid, og glede seg til følelsen som man får i kropp og sinn etterpå. Det nye året for meg har bestått av trening, legge seg tidlig (våkne tidlig….) Jeg våkner mellom 06-07 hver dag, og det har jeg gjort de to siste ukene. Forsåvidt veldig deilig, for det gir meg en eller annen frihetsfølelse å få noen timer før jeg virkelig må begynne å fungere. A-menneske der altså! Jeg liker å være sharp, og det blir man jo av trening og søvn. 2019 blir et spennende, og annerledes år  – og da er det viktig å være rustet! ♥ Gleder meg til å dele planene videre med dere etterhvert! Jeg kommer til å gå rimelig utenfor komfortsonen min i løpet av første halvår, og dere kommer til å tenke at jeg er gærn! Hehe.. Men – faktisk! Av og til må man gi slipp på en drøm, for å nå en drøm. Tenk på det ♥ Utenfor komfortsonen – og å utfordre meg selv er det jeg skal i 2019!

Den nye treningstightsen min elsker jeg! Den er fra Reebok.

Uansett ; fredag – jeg har hatt strategimøte med United Influencers, planen for 2019 er klar. I kveld blir det Barrys etterfulgt av ski tror jeg! ♥ Håper dere får en deilig helg!

15 kommentarer
    1. Hei 🙂 har lenge fulgt deg og syns det er veldig dumt at du engasjerer deg lite i Dubai-debatten. Har du ingen meninger om dette annet enn det lille du har skrevet? Og hvorfor stilte du ikke opp på debatten? Skulle gjerne likt å se deg i den settingen, litt mer ekte

    2. Hei Lene.

      Jeg sliter litt med å finne den treningsmotivasjonen og virkelig komme meg inn i det og har tittet litt på Barrys. Hadde vært morro med ett eget innlegg hvordan det er osv å høre din mening. Videoblogg fra trening er også morro!

      Ha en fin søndagskveld videre

      1. Hei Amalie! 🙂 Da foreslår jeg at du bare HOPPER i det! Gjennomføringsviljen ligger kun hos deg – og når det steget er tatt så er du allerede i gang!! <3 <3 Jeg elsker Barrys. Det er mitt absolutte favorittsted å trene. Det er en kombinasjon av løping og styrke. Begynn på mølla. Man løper i alt fra 7-11 minutter ish, du styrer tempo selv om de legger føringer. Så er det gulv og styrke, deretter opp igjen på mølla. Det er kjempegøy, oggår veldig fort fordi det skjer så mye. Vipps så er en time unnagjort og du føler deg på TOPP <3

        1. Takk for super inspirerende svar tilbake <3 Så måtte oppdatere deg om at jeg var allerede på treningsstudio idag, booket pt time og håper treningsmotivasjonen din skal smitte enda litt mer av <3 Allerede vært i kontakt med Barrys, dette må jeg virkelig teste ut. Keep up the good work til deg også <3 <3

          1. Så gøøøy! Var ikke det digg?? 🙂 Barrys kommer du til å elske! <3 Kos deg masse med treningen 🙂

    3. Hvorfor bruker du caps på trening? Der er ikke sol. Dessuten blir man svett i hodebunnen når man trener hardt og en caps hindrer hodebunnen i å “puste” skikkelig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg