Treningsglede! På ekte.

Åh! Idag har jeg vært i det mest motiverende møtet på lenge! Jeg har nemlig fått meg personlig trener! Glede på jord. *Hopperuundt* Nå skal jeg bli glad i å trene altså, there is no way back denne gangen. Helt på ekte. Min personlige trener heter Maren, og etter og ha vært sammen med henne i 1,5 t, virker hun allerede som verdens herligste person. SÅ blid, positiv, entusiastisk – og ikke minst, hun stråler av treningsglede. Og det er akkurat en sånn PT jeg trenger. Jeg gleder meg så utrolig til at vi skal begynne å jobbe sammen. Sammen skal vi gjøre meg til den beste versjonen av meg selv, og jeg kan virkelig ikke vente. Etter så mange år med treningsstopp, trenger jeg en ordentlig motivator til å hjelpe meg på veien, og jeg vet at jeg har funnet den perfekte hjelpen hos Maren. Hun virker helt fantastisk! Ååå så bra dette blir! Og se – så søt! Og SÅ godt trent. Gjett om motivasjonen min er på TOPP nå! SøteMaren har blogg, hvor hun blant annet gir gode treningstips. Titt innom henne da vel – her. Vi starter første uken i September, og jeg gleder meg ihjel allerede. Selv om jeg vet det blir hardt, og uvant – ikke minst. Men det må til, og det skal bli herlig! Tror dere jeg klarer å holde på motivasjonen denne gangen da? Det tror jeg!  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg