Treningsglad

God morgen fine lesere! Åh, jeg har blitt så treningsglad! Hvem skulle tro det?! Motivasjonen er fortsatt på topp, etter snart én mnd. Dette er ikke likt meg, og det liker jeg! Virker som om at det er “for real” denne gangen. Jeg stiller klokken på alarm, bare for å stå opp tidlig og jogge. Altså, jeg gjentar – hvem skulle trodd det?! Jeg legger meg om kveldene, og gleder meg til å stå opp, hoppe i treningstøyet og spenne på meg løpeskoene. Endelig. Endelig er det min tur til å ha lyst til å trene. I riktig vær, og med riktig musikk i ørene, har det nå blitt en fryd å jogge. Så jeg sier det til dere der ute som sliter med treningsmotivasjon. Push, push, push dere selv ! Fra og nesten ikke orke – til å ville! Det føles fantastisk. Jeg trodde aldri jeg skulle få smaken på det, men nå vurderer jeg til og med å pakke treningstøyet med til Gran Canaria (?!) . . For ikke å snakke om følelsen etter man er ferdig å trene. Bare den er verdt å begynne. Ta deg en joggetur, hør på favorittmusikken din, gi deg selv belønning og ta litt sol etterpå, ta deg en lang god dusj – og du kan nyte sofaen med supergod samvittighet! Her er forresten noen av sangene jeg har på ørene når jeg løper : (Ps, sang nummer èn – den er så fantastisk FIN)

  • Loreen – Euphoria
  • Calvin Harris feat Ne-Yo – Let’s go
  • BYZ feat Kriss & Robin Bengtsson – Tjena Tjena Tjena
  • Selena Gomez & The Scene – Hit the lights
  • Gabrielle – Mildt sagt
  • Sirkus Eliassen – Æ vil bare dans
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg