Trendy og typete

For en stund siden dumpet det ett herlig magasin ned i postkassen min, Streetstyle. Got to love it. Synes det er ett superbra blad, med mye spennede lesestoff! Rett og slett skikkelig hyggelig høstkos med en god kopp te til. Ahh. Og jaggu meg, så jeg ett kjent ansikt der også, hihi. Husker dere tidligere i høst, da jeg holdt på å lage til til photoshooten? Dekorerte halve stuen min med klær, sko og accessories. Jentene i Streetstyle er jo bare så utrolig hyggelige, og ikke minst flinke! Kjempe koselig å få være med. Leser dere Streetstyle, jenter? Jeg og Malene har forresten spist verdens beste sushi idag, fikk liksom ALDRI nok. Nå har jeg funnet sengen, og skal jobbe litt før jeg forsvinner inn i drømmeland. Imorgen venter jobb! God natt :*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg