Treats

Tirsdagen, heia! ♥ Jeg har endelig fått lille frøkna mi på besøk, Gard var her med henne i går. Hun er så skjønn og god og har blitt så mye roligere nå som hun har fylt 1 år. Slapper litt mer av, og det er godt å se! Vennen vår.

Anyways : Alt som er jentete er gøy, og jeg har alltid hatt en ting for fint undertøy. Har vi ikke alle?! Er så deilig og freshe litt opp med fine ting innimellom synes jeg, rydde litt i undertøys-skuffen! Jeg har handlet en del undertøy på Victoria Secret tidligere, og nå har jeg funnet meg en ny favoritt. Dessverre har de litt stive priser, men til gjengjeld er kvaliteten latterlig god, så lenge man vasker det slik det skal vaskes. Jeg slo til med tidenes badedrakt fra samme side og ble i ekstase når jeg så hvor fin den faktisk var live. Til og med Trine, interiør-kunden min ble meget begeistret for den, hihi. Fargen er så fin! Mint ♥

Hvor fin er ikke denne? ELSK. Min nye favoritt til sommeren, altså.

Svart og hvitt undertøy er alltid safe. Så kan det lett kombineres med undertøy fra andre merker også slik man ikke alltid MÅ bruke settet sammen.

Alt er fra Gooseberry Intimates, her kommer både frakt og toll i tillegg må dere huske. Ellers har de fint undertøy på Womens Secret og Bare Philosophy, og selvsagt er Calvin Klein en sexy favoritt. Elsker sånt type undertøy under joggisen, så blir det liksom en helhet. Om dere vil finne kult og annerledes badetøy, anbefaler jeg Asos, jeg bestiller badedrakter derfra feks. Dagens lille tirsdagstips fra meg i regnværet. Sitter og drømmer meg vekk til en strand hvor jeg kan bruke den nye hotte badedrakten min! Love ♥

11 kommentarer
    1. Uuh, det undertøyet var virkelig lekkert! Du ser jo alltid smashing ut med badetøy da, såå mye lekkert! <3 Håper du har en superfin tirsdag, og koser deg masse masse med fineste Levi! Stor klem

    2. Utrolig fine undertøysett altså!! Hvordan type undertøy bruker du under hvite bukser som den du hadde på deg på videobloggen?

    3. Hei! Knallfin badedrakt! 🙂 Hvordan er de i størrelsen? Alltid så vanskelig med badedrakter synes jeg. Bruker vanligvis small i klær, men må alltid gå opp i størrelse på badedrakter…

    4. Hei! Har et spørsmål til deg angående fargen du har på kjøkkenet, OSLO- ikke sant? Opplever du den som blå eller litt mer grønnaktig? Skal male og skal ha et helt hvitt kjøkken. Synes fargen du har er SÅ fin men den så liksom mer grønn enn blå ut på fargeprøvene. Ønsker deg en god dag!! Klem

    5. Takk for at du delte undertøyet med oss! Har vært på leting etter en butikk som selger undertøy jeg liker og denne var midt i blinken. Sliter fortsatt litt med å finne bikinier og badedrakter, er så sær på den fronten hehe.

      Men et spørsmål – hvordan opplever du undertøyet i størrelsen? Er vanligvis en 65E, men jeg tar mer i areal enn i volum, hvis jeg kan si det sånn haha. Derfor bruker jeg ofte S-M i forhold til hvordan størrelsen er, men jeg tørr ikke bestille fra utlandet når det koster litt og det ikke er prøvd på 🙂

      1. Hei <3 Det finnes et måleskjema der, så om du måler deg finner du kjapt ut hva du må ha 🙂 <3 Jeg har S i begge, og bruker 65DD på VS feks. Stor klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg