Tre favoritter

Jeg tror ikke mine egne øyne. Solen er her! Oi oi, hva skjer? Det er vi ikke vant til, for å si det mildt. Men hei – nå skal jeg ut og nyte den resten av dagen! Jeg skal forresten også hive meg i bilen og kjøre hjem til familien min. Gleder meg! Har ikke vært hjemme på 1 mnd, så nå er det på tide med litt kvalitets tid. Når jeg så solen på himmelen tidligere idag, ble jeg inspirert til å lage et lite innlegg med mine topp tre bikini favoritter. Mine absolutte favoritter er fra Victoria Secret. Elsker bikiniene der. Man får velge i alle fasonger. Jeg er veldig glad i bikinier med litt hold i, men hater når det er stropper. Så disse passer meg perfekt. Ettersom jeg har forstått synes en del av dere at det er vanskelig å finne ut hvilke størrelser man må ha. Og for å være ærlig, synes jeg det var vanskelig selv. Så jeg rett og slett bare gamblet sist jeg bestilte. Og overraskende nok, så var det jammen meg riktig størrelse. Jada, arret dere ser på magen er det jeg fikk da jeg var med i bilulykken som 13åring… 🙁 Jeg har overdelene mine i 34c, og det tilsvarer ca 75c. Trusene der er litt små i størrelsene, så jeg anbefaler å gå opp en str i forhold til det dere bruker. Jeg bestilte mine i xs, men merker lett at størrelsene skiller seg ut ifra en vanlig H&M xs.. Så neste gang blir det s på meg.. Frakten er ganske dyr, og bikiniene blir alltid stoppet i tollen – så husk og regne inn det når dere bestiller. Man vet aldri hva tollen blir, den regnes ut fra hvor mye man kjøper for. Sist handlet jeg for rundt 1000,- eller 1500,- og betalte over 500 (!) i toll. Kjipt, men totally worth it. Kvaliteten er upåklagelig. Når det gjelder shipping, så tar det også ganske lang tid. Men om de har varen inne på lager, så har man bikiniene innen 2 uker ihvertfall. Så det gjelder å bestille i god tid før man skal på ferie. Håper dere setter pris på innlegg som dette, og nei – jeg får ikke betalt for å skrive om bikiniene, bare så det er sagt. Nå skal jeg springe ut i solen og få litt farge på kroppen! Nyt dagen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg