Travelling

Hei skjønne dere! Startet dagen tidlig idag, var på SATS rundt kl 08, deilig! Etterfulgt av en tur i studio for å fotografere de nye plaggene til Styleway. Nå har jeg pakket kofferten, og setter snart kursen mot Gardermoen.  

Idag skal jeg hjem til Mammaen min og broren min en tur. Storebror og kjæresten hans kommer også, så det blir storstas å se de alle igjen. Imorgen tidlig skal jeg til Molde for å holde foredrag foran 500 elever om Styleway (ææææ, guuuuh som jeg gruer meg) men powerpoint presentasjonen er ihvertfall klar, så får det gå som det går. Senere på dagen er det begravelse, uff uff.. Blir så trist, men viktig og ihvertfall sagt farvel på en ordentlig måte ♥ ♥ ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg