Traveller

Da er jeg klar for hjemreise til Ålesund, gleder meg – men kjenner at det blir litt vemodig og forlate leiligheten og Oslo for en liten stund, trives så godt her :-* Men, leilighet og Oslo erstattes jo med kjæreste, familie og venner – så det kan vel ikke bli bedre enn det? God helg til alle forresten. Jeg startet fredagen med en deilig lang dusj, kakao med krem, og pakking av koffert. Mmmh, slurp! Når man ikke drikker kaffe, tyr man til deilig kakao istedet :-* Ikke vanskelig å se at jeg har blitt inspirert av våren . . Selv om det er snø ute. Whoooo cares, så skal fargene FREM! Har forresten på meg det nye Zara skjørtet mitt idag, elsker fargen på det. Jeg tror mintgrønn er en favoritt hos meg . . Sko fra Jeffrey Campbell / Marc By Marc Jacobs klokke herfra / Skjorten er vintage Ikveld blir det fest og sprell med 15 herlige jenter, men først middag og kos med min kjære. Herlig fredag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg