Travalo

God kveld i stuen ♥ Jeg sitter her med skuldrene opp under ørene nesten, blir nok en lang jobbkveld dette. Har så utrolig mye og gjøre for tiden . . Men jeg har i det minste tatt meg tid til en joggetur, og det føltes fantastisk. Nå sitter jeg og gafler i meg jegergryte mens jeg skriver artikler for side2. Håper dere har en herlig kveld. For de som er mye ute og reiser / eller som rett og slett bare vil ha med seg en liten parfyme i vesken til hverdags og fest – kan jeg anbefale dere den smarteste lille saken . . Nemlig lille Travalo – fra Coverbrands Se så søt! Den er på størrelse med en leppestift, og veier kun 13 gram. Du får den her. For min del er den helt genial, siden jeg pendler frem og tilbake hele tiden. Og siden jeg aldri klarer å lære meg og pakke og kofferten gang på gang blir for tung – hjelper ihvertfall denne litt på. Så er den fin å ha i vesken om man føler for å freshe opp parfymen i løpet av en arbeids/skole dag, eller utekveld med jentene. Søt, ikke sant? Håper dere får en fin kveld videre. (Reklame)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg