The past week

13718081_10157674960295355_624205741_oMin beste venn ♥

En uke har gått, denne uken er det jeg og verdens fineste Levi skatt som har hengt sammen ♥ Gard er i Krsand på NM med svømmingen og jentene har vært hjemme alene. Det har vært en superfin uke som startet med at jeg og Levi kjørte over fjellet fra Bergen, tok en natt på Geilo. Vi to ♥ Hun er så latterlig flink i bilen at jeg blir helt stolt! Hun legger seg i buret med én gang jeg tar henne inn, og lager ikke ett knyst. Syter aldri i buret og det synes jeg er så fint. Flinke jenta.

Når vi kom hjem til Oslo, var bestis Helen her. Hun bodde her en periode tidligere i juli. Kom hjem til roser, champagne og kort – for en velkomst! Vi fikk noen fine dager sammen med gode samtaler, mat og kos. Det setter jeg pris på. Vi var på Sognsvann med Levi og ute og spiste på Asia her om dagen også, koselig med sånne dager / kvelder med gode venninner.

13694113_10157674960345355_1859247927_o

Ellers denne uken har jeg og Levi vært superflink å gå lange turer. På Bygdøy, i Slottsparken og ellers i byen, på Sognsvann, på Vettakollen sammen med Espen.. Levi har badet og kost seg! Hun er så søt, går ut i vannet, så legger hun seg helt flat, hehe.. Liker å kjøle seg ned. Blitt så flink å svømme også. Stolt i mammahjertet!

13702266_10157674960380355_1076201577_o13702289_10157674960355355_956269757_o13702400_10157674960385355_1950108559_o

Har vært på middag sammen med Maria, Erik, Henriette og Egil, hatt en kveld med Glenn & Espen og en kveld med Henriette, Maria og Egil i går. Jeg er jammen heldig som har verdens beste venner rundt meg ♥

13730665_10157674960390355_1412936644_oSe disse to vakre skapningene her. Disse to er LYKKE i livet mitt, og to jeg aldri hadde klart meg uten ♥ Maria, i midten, gifter seg om to uker!

13720475_10157674960290355_457032799_oJumpsuiten er fra H&M

Idag drar jeg til Marbella i 5 dager med Renate og Ana. Som jeg gleder meg! Gard kommer hjem og tar over lille Levi! Vi jentene skal bo i Puerto Banus. Jeg har aldri vært i Marbella før, så kom gjerne med tips til diverse! Vet Ocean Club er verdt et besøk, og Nikki Beach.. Noen flere? Og har dere restaurant anbefalinger? Shoppingen skal jeg klare å finne frem til, hehe.. Men hva ellers anbefaler dere å oppleve der? Gleder meg masse ♥

Håper dere nyter sommeren, og har det fint med de dere er glade i. Det er det aller viktigste!

16 kommentarer
    1. Liker disse innleggene om hvordan uken din har vært. Fint å få en innblikk i både hverdag og helg. Det virker som om du er god til å ta vare på vennene dine. Du får kose deg masse på tur. Bloggeren Julianne aka Pilotfrue var der for en liten stund siden. Det så helt fantastisk ut på Ocean Club. Drømmen er å dra dit og ikke minst Dubai… <3 Klem

    2. Helt ærlig, Ocean club er gøy ja – men litt harry også. Men test det ut 🙂 Og kanskje Puro Beach er noe for dere?

      Husk å sjekke opp hvilke dager hvor det er best på Nikki & Ocean når dere er der nede.

      Lei bil på flyplassen, det er rimelig og kjekt å ha bil langs “stripa”

      For italiensk mat; Picasso, Puerto Banus. Hektisk og alltid kø, men det går raskt og her kan du kanskje spotte noen kjendiser hehe..

      Asiatiask; sukothai, Marbella. Ligger langs veien, så litt rart- men populært sted.

      Biff; Robbies, Estepona. Gjemt restaurant, med stengt dør som du må banke på. Veldig annerledes fra noe annet.

      Ellers er det faktisk ikke så veldig store kulinariske opplevelser dessverre..

      Utested; Olivia Valere. Dyrt og eksklusivt, men mye rimeligere når man er jente 😉 Gjør litt research her også på når det kommer bra artister

      Dra til Gamlebyen i Marbella!

      God ferie 🙂

      1. Tusen takk for tips 🙂 ELSKET Olivia Valere 🙂 Har skrevet opp resten! Puro B var også bra 🙂 Skal tilbake <3 KLEM

    3. Dere må helt klart ta turen innom The Beach House, og ja – Orange Beach Club og Nikki Beach er superdigg!:) Have fun – vi giftet oss der for 4 uker siden, elsker stedet!:)

    4. Spis på Naga i puerto banus! Helt nydelig asiatisk mat! Og hvis dere vil litt ut av verste turiststorm en kveld, vil jeg anbefale å ta en ti minutters tur til san pedro. Veldig hyggelig liten spansk by med hyggelige restauranter!

    5. Hei, jeg har bodd her nede i mange år nå og vi på alle måter heller anbefale dere en dag på Puro Beach istede for Nikki eller ocean..
      Inne i Marbella er det mange fantastisk gode restauranter, anbefaler paco jimenez (husk å book bord), il tartufo i gamlebyen, paca for tapas.
      Mosh ovenfor Puerto Banus skal også være veldig bra, nyåpnet.

      Messina i Marbella har spennende tasting menu, og så har du Dani Garcia som ligger i Puento Romano.

      Mange fantastisk gode kulinariske opplevelser, du må bare vite hvor du skal gå 🙂

      1. Heia,

        ja vi var på Puro, elsket det! Men NAO er jo det beste! 😀 Synes vi da.. Hehe.. Elsker virkelig Marbella altså, skal tilbake dit snart igjen kjenner jeg 😉 Takk for tips! Klem

    6. Gamlebyen i Marbella, for et nydelig sted! Vi dro dit mange ganger fordi vi likte oss så godt der God tur kjære du! Godt å se at du tar deg en pause fra bloggen av og til nå, det fortjener du. Bloggen din er så bra, og det er et sted man bare får glede og inspirasjon fra. Du er flink!

      1. Hei, tusen takk <3 Det betyr mye at du sier det 🙂

        Fikk ikke besøkt gamlebyen nå denne gangen, men skal definitivt tilbake 😉 KLEM

    7. Jeg har bodd i nærheten av Marbella i 3 år. Det jeg synes er at Marbella ikke er så veldig koselig egentlig.
      Hvis du vil oppleve hvordan Spania faktisk er burde du dra til Malaga. Der er det så utrolig koselig å gå gatelangs i alle smågater og stoppe å ta en tapas på restaurantene der. Spesielt havna er koselig på kveldstid. I Malaga har du også mange rooftop restauranter og barer med nydelig utsikt!
      Shoppingmulighetene og også mye bedre der 😉
      Kos dere masse!

      1. Heia, takk for tips! Jeg ELSKET Marbella, skal tilbake, det er helt sikkert 🙂 Men Malaga er sikkert nydelig det og 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg