Touchdown Marbella

Etter noen late, deilige og spennende dager i Gran Canaria – er jeg nå i Madrid på vei til Marbella! Skjønneste Marie henter meg på flyplassen, da hun kommer fra tur med kjæresten sin, og deretter venter 6 fantastiske jenter på oss i huset – og en tur full av fart, spenning og nye eventyr! Man kan ikke annet enn å smile! Dette gleder jeg meg til. Idag venter poolparty i huset vårt og egen kokk som skal grille deilig mat til oss – herlig start på ferien!

Jeg har vært i Gran Canaria siden søndag, og dagene har vært fylt av god mat, nye opplevelser og  hygge. Jeg har blant annet fått sett en litt annen side av GC denne gangen, både nabolag, restauranter, og søte gater jeg ikke ante fantes – veldig koselig! Ellers har dagene gått i stand up paddle, eller «sup» Jeg er jo veldig glad i å være i aktivitet – men det er første gang jeg har prøvd «sup» og etter to dager på brettet er jeg hektet. Jeg har lyst på et sånt selv! Helt magisk og padle rundt ute på vannet i stekende sol, rett og slett magisk. Var ikke vanskelig heller faktisk! Supergøy, god trening og hygge – alt på en gang. Å spise fersk, grillet tunfisk filet var også en herlig opplevelse – trodde ikke jeg likte det – men hallo så godt! Rusle i gatene i gamlebyen i Las Palmas var også veldig koselig.

Har ikke tatt så mange bilder på denne lille turen, da fokuset var å slappe av og nyte, være tilstede!  
Nå venter 5 fartsfylte dager i Marbella, hjemme igjen til mandag, og da blir det litt hyppigere oppdateringer. Nå er det deilig og bare koble litt ut <3

Maroa Club De Mar nedenfor Anfi Del Mar var utrolig chill. Frokost, lunsj og avslapping mellom slagene der var helt riktig.

Takk for at dere leser! Håper dere har det magisk ♥ Oppdaterer fra Marbella!

9 kommentarer
    1. Hehe Magisk er nok kun bloggere som har med alle fine reiser… Ikke vært i utlandet på mange årdesverre alle venninner ferierer kun m fam sin ( kjedelig) så ikke fått meg til dra på alenetur Pga flyskrekk men savner å se no nytt og oppleve varme land…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg