Touch of leo

leneUten navn-5Uten navn-1 Uten navn-4Uten navn-2Wearing : Handbag Gucci | Backpack Bik Bok | Coat Vivikes | Cap Bik Bok | Trousers Zara | Sweater Bik Bok | Armcuff & Rings H&M | Shoes Zara

Dagens antrekk, bildene er det Espen som har tatt. Var i møte med han og Olympus tidligere idag, til lunsj møtte jeg Henriette og lille Noah, alltid så hyggelig og være med de to ♥ Blomster har jeg fått og, står ikke på! Nå får vi snart middagsbesøk, og har planer om å spille Mariokart resten av kvelden, barnsligheten lenge leve.

17 kommentarer
    1. Du er så flink til å kle deg, får masse inspirasjon av deg, fortsett med det 🙂 En annen ting jeg setter så pris på ved deg, er at du viser at du kan bruke det samme klesplagget flere ganger, imotsetning til noen andre bloggere som bruker et dyrt plagg kun en gang, i allefall viser det på bloggen kun en gang. Det er så gøy å se når du kan variere style med samme basisplagg. Fortsett med det. Du er toppers! 🙂

    2. Hei! Tenkte bare å si at jeg har hatt problemer med å komme inn på bloggen din i dag og i går. Må søke og gå via google, hvis jeg går rett på leneorvik.no så kommer det bare opp at jeg ikke får lastet inn siden.

    3. For en fin og god jente du virker som, Lene! 🙂 Beundrer deg! Finner mye inspirasjon i antrekkene dine, og gleder meg til du kommer med et egen kolleksjon 😀 Forresten, så det var et par andre som hadde nevnt det tidligere men jeg opplever også at jeg må gå innpå andre sider for å komme innpå bloggen din! skriver riktig adresse, men får bare opp at siden ikke er tilgjengelig :/ Ha en strålende dag, fine du 🙂

    4. Så utrolig flott du er! Fint antrekk som alltid 🙂 Hvilket kamera har du brukt når du har tatt disse bildene? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg