Torsdagskos

Hei dere fininger ♥ I skrivende stund sitter vi godt plantet i sofaen og ser TV2 hjelper deg. Har nettopp laget en bedre pastasalat med hvitløksbaguetter til, skikkelig torsdagskos idag. Manglet virkelig inspirasjon i matveien idag, og det eneste vi hadde lyst på var pastasalat, så da var det bare å hive seg rundt og dra på butikken. Og på butikken blir det jo alltid mer enn man hadde tenkt. En middag ble til to handleposer, og til “dessert” tenker jeg å lage jordbær og pæresmoothie til oss. Aldri smakt det før, men det høres bare så fantastisk fristende ut. Tenkte og være snill å dele oppskriften med dere, da. Så kanskje dere får lyst å lage i løpet av helgen kanskje? Dette trenger du : (+ Mais, som jeg glemte å ta me på bildet . .)

  • Kok pasta
  • Hakk opp grønnsaker
  • Hakk opp skinken
  • Bland majones og rømme sammen
  • Krydre med salt og pepper
  • Bland alt sammen

Servér gjerne med hvitløksbaguett til, smaker himmelsk. Ellers håper jeg dere har en knall kveld. Og så vil jeg avslutte med å tipse dere om å klikke inn her kl 10.00 imorgen, for da har jeg en overraskelse til dere! HOHO. Ha en deilig kveld da!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg