Torsdagen

Hei vakringer! Nå har jeg akkurat pakket inn årets første julegaver! Ikke kommet halveis enda, men gjør ferdig resten når jeg drar til Ålesund på lørdag. Orker rett og slett ikke drasse med meg alle gavene på flyet. Som om ikke kofferten min er tung nok fra før?! Idag har jeg vært en tur i Bogstadveien og handlet inn litt gaver, og det er virkelig freezing i Oslo nå . . Brr. Glemte hansker, og holdt på å miste fingrene .. Nesten. Og nå skal jeg ta fatt på alle bestillingene jeg har fått på Styleway siste døgnet. Åh, det er sååå gøy! Alle jakkene jeg la ut igår er nesten utsolgt. De lyse er det bare to igjen av. Så idag har jeg også bestillt inn nye, som kommer helt i begynnelsen av Januar. I tillegg har jeg bestillt den i plommerød! Tror den blir rålekker :-* Må bare vise dere min andre favorittjakke hos Styleway nå, eeeelsker den virkelig. Jakke herfra / Bukse BIK BOK / Sko Din Sko / Veske Carla Sade / Topp Zara Viktig beskjed ang Styleway og sendinger i julen : På lørdag reiser jeg hjem til jul til min elskede familie og mine kjære venninner. Så i julen vil det desverre ikke bli sendt ut pakker fra Styleway. Ikke før den 2 januar. Beklager virkelig dette, men jeg klarer ikke løse det på noe vis. Så om det er noe dere MÅ ha superkjapt, må dere bestille det idag senest, slik jeg får sendt det imorgen. På lørdager kommer ikke Tollpost og henter pakkene . . Så imorgen er siste sjangse. Håper dere har forståelse for dette. Det er uansett bare å bestille varer i julen, så skal jeg være superLene når jeg kommer tilbake til Oslo og få sendt ut alle pakker 2 januar. Hurraaaa! Apropos pakker – nå må jeg bare brette opp ermene, for det er nok av pakker som skal ut. Knisknis.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg