Torsdag

Hei ♥ Dere har ønsket dere flere antrekks-bilder, så her kommer et aldri så lite bildedryss med antrekk fra idag.

Hele antrekket er fra Zara (glad i Zara, si??) Sko fra Nelly ♥

Jeg sitter på BA3 og jobber i favoritthjørnet mitt ved vinduet. I går hadde vi  julebord med ELLE-bloggerne og redaksjonen, superkoselig middag med gjengen. Idag tror jeg at jeg skal hente frem juletreet,blitt litt forsinket pga Paris i helgen, men gleder meg veldig til å få det på plass ♥ Har dere pyntet, eller venter dere til rett før? Er jo veldig hyggelig å gjøre hele desember til jule-måned!

KLEM

14 kommentarer
    1. Du er nydelig Lene! Bloggen din er min favoritt.
      Hvilke størrelse har du i by malina-kjolene dine? Hvordan er de i størrelsen?

      Klem <3

    2. Savner den “gamle” jordnære Lene som ofte la ut bilder usminket og i koseklær, uten både falske vipper, restylane osv.. Du var så utrolig naturlig pen! Er så synd å se at du har fikset på utseende i form av restylane, oversminket og fake vipper osv 🙁 Kjenner deg ikke igjen nå i forhold til hvordan du var for noen år tilbake.. Alt handler om luksus, unaturlige og overfladiske ting 🙁

      1. Hei Vilde. Her må jeg si meg litt uenig med deg. Jeg har ingen problemer med å vise meg hverken usminket eller i koseklær, det er jo sånn man som regel sånn man går mest 🙂 Restylane har jeg heller ikke lengre. Livet for meg handler om å utvikle seg, lære, bruke tid med de som betyr noe, ta vare på seg selv og gjøre det som gjør en lykkelig 🙂 KLEM

        1. Mener du at du har tatt ut Restylanen i leppene eller bare ikke fylt på nytt?
          Om det sistnevnte er tilfelle så går det ikke ut så fort, det kan ta flere år før det er ute og restene kan også være der for alltid.

          Du er uansett fin, jeg har ingenting i mot det, men ville bare påpeke dette.

    3. Hei lene! Du stråler!
      Jeg lurte veldig på hvor den sorte kjolen du la ut på insta 7oktober var fra, da jeg skal på eksamensfesten og tenkte jeg skulle stråle og gløde etter 1,5mnd med konstant lesing❤️Klem

    4. Åå liker virkelig buksen! Har vært på utkikk etter noe lignende veldig lenge! Vet du hva buksen het? Eller hva prisen på den feks var, så den blir lettere å kjenne igjen blant et hav med klær? 🙂

      1. Jeg bruker en supertynn sånn syl-krølltang! 🙂 Tipper den er typ 19mm eller noe. Uten at jeg vet helt sikkert! Funker som bare det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg