Torsdag allerede?

Oi som tiden flyr ! Tenk at det er Torsdag – føler vi nettopp startet på en ny uke.. Jaja – tiden flyr når man har det GØY, er det ikke det de sier ?
Jeg våknet nok en gang opp til et helt NYDELIG vær, elsker at det begynner og våres (forhåpentligvis for real denne gangen, nå vil vi ikke ha mer snø!!)

Denne dagen skal bli GØY!!

Jeg på jobb litt senere enn vanlig, dette er fordi vi skal ha CHARTLOTTE THORSTVEDT lansering i kveld !!
Først skal vi ha et lite mini moteshow – så kan kundene handle ALT de vil etterpå! Jeg gleder meg kjempe mye !
Etter dette skal vi på jobben ha kvalitetstid 🙂 Så kanskje det blir en liten tur ut også?
Jeg sier bare – hurra for torsdag!! 🙂

Nå skal jeg prøøøøve å sove litt lengre.. Typisk meg å våkne så tidlig når jeg kan sove lenge ..

Ha en kjempe kjempe fin dag kjære lesere !! 🙂

Stor klem

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg