Torsdag

Hei fininger! Idag ble det en pitteliten fridag- med litt jobbing på ettermiddag/kveld. Litt deilig og få tid til andre ting enn bare oppussing også. Og endelig fikk jeg tatt i bruk den nye og elskbare By Malene Birger cardiganen min, lykke ♥ Høst i mitt hjerte. Bare synd det er meldt snø til helgen, ALLEREDE?! Synes det går litt fort i svingene her nå altså. Absolutt ikke klar for at høstens vakre farger skal forsvinne . . Sko ACNE / Skinntights BIK BOK / Cardigan By Marlene Birger / Skjerf ACNE / Veske Carla Sade Fikk lagt kjempefint høstnegler hos S&M nails idag også, bestemte meg for å ha spisse igjen, i brune og nude. Love it! Var ikke de søte? Jeg har forresten ordnet slik at dere får -20 % på neglebehandling om dere bestiller før 1.november- og hilser fra meg. Er ikke det litt koselig? Deilig med litt fine negler i høstfarger. Var innom ACNE en tur og sikret meg noen godbiter til garderoben. Viser dere bilder imorgen ♥ Nå får jeg følge med på filmen her sammen med kjæresten. Ikke mye som slår sofakos med den man er så inderlig glad i! Håper dere har en kjempedeilig kveld.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg