Torsdag

Hei dere. Morgenstemning i heimen tidligere, blomstene jeg fikk av Gard i forige uke blir bare finere og finere! 

Nå har jeg inntatt havregrynsgrøten og er klar for dagens treningsøkt ♥ Skjønner ærlig talt ikke hvorfor jeg skal på trening nå, for jeg klarte så vidt å komme meg ut av sengen tidligere idag. Så stiv og støl, haha . . Men, det får gå!  Har begynt på et kosttilskudd nå, som tar vekk søtsuget. Jeg har ikke spist godteri siden søndag- og jeg har ikke hatt lyst på engang, og det i seg selv er HELT SYKT til og være meg.. Deler det med dere i neste uke ♥ Idag har jeg vært på motsatt side av garderoben og stjålet min kjæres sin alt for fine treningsjakke. Freshe farger hjelper på treningen, det synes ihvertfall jeg! Im blue dabadidabada.  Håper dere får en frisk torsdag !! ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg