Topp 20, Januar/Februar

God ettermiddag i solen  ♥ Nå er det lenge siden jeg har laget ett sånt type innlegg, så tenkte det var på høy tid. Her kommer mine topp 20 favorittantrekk i januar/februar. . Hvilket antrekk er deres favoritt? I skrivende stund sitter jeg nydusjet i joggisen under pleddet, og tenker å jobbe resten av kvelden. Skal prøve å skvise inn de siste episodene av Gossip Girl ila kvelden, er så spent på slutten, men likevel så vil jeg ikke se den heller … Håper dere får en herlig kveld. Nå er himmelen så rosa og fin her nede, awh ♥ NB! Ikke glem å delta i Pepsi Max konkurransen min da, dere – den kan dere se HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg