Top of the Lake

Det var så herlig å få hjem kjæresten igår, selv om han bare har vært borte noen dager?! Hadde til og med sommerfugler i magen når han kom hjem, iihi for en herlig følelse. Vi koste oss sånn igår, med god mat, snop også så vi serier hele dagen og kvelden, ingenting er som å ligge i armkroken til kjæresten og kose seg. Vi så ferdig 2. sesong av Lilyhammer, for en festlig serie, også så koselig! Når vi kjørte fra Midsund til Geilo i romjulen hørte vi om en ny serie på radioen, og tenkte at denne måtte vi sjekke ut. Den ble kåret til den beste av alle netflix serier (eller noe sånt..) Så da måtte vi selvfølgelig begynne å se da. Det finnes 7 episoder av den, og vi så hele 5 stykker igår, haha! Fullstendig hektet, og når klokken begynte å nærme seg halv ett- gikk dataen tom for strøm så det var vel et tegn på at det var på tide å rive øynene vekk fra skjermen, hehe. Tenkte jeg skulle gi en liten anbefaling da, siden jeg aldri gjør det ellers. Det er jo ett nytt år, så hvorfor ikke begynne med noe nytt?! ♥ Top of the Lake :

Dette er en australsk serie, som i hovedsak handler om en 12 år gammel jente som er gravid. Serien starter med at hun prøver å drukne seg selv, heldigvis blir hun reddet. En kvinnelig politibetjent med spesialkompetanse på overgrep mot barn blir leid inn. Kort tid etter etterforskningen begynner, forsvinner den 12 år gamle Tui. Serien handler om at de leter etter henne, og innimellom foretar de en gransking av byens mørkeste kroker. Man blir utrolig provosert av faren til Tui, for han orker nærmest ikke lete etter henne. Tar meg selv i og være over gjennomsnittet mistenksom på han, og han er en skikkelig d****sekk… Samme gjelder brødrene hennes, bortsett fra én- han virker og være litt mer normal enn resten.. Men her skjer det mye merkelige greier underveis.

Serien er superspennende, og det skjer så mye at man må følge godt med hele tiden. Serien i seg selv synes jeg ganske sær, mye rart som skjer og mange merkelige mennesker vi får møte. Men likevel så liker jeg serien så godt! Klarer nesten ikke vente til Gard kommer hjem, slik vi får sett de to siste episodene. Lever meg sånn inn når jeg først begynner . . Serien har ihvertfall gjort inntrykk på meg, så jeg tenkte jeg måtte anbefale den videre.  Noen som har sett Top of the Lake? Og hva burde vi se når denne tar slutt? Gard har jo en rekke serier han vil jeg skal se, men skader ikke med litt tips fra dere også? Ha en herlig kveld, dere ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg