TOP LIST FOR FALL

Høsten er kommet for fullt, og jeg ELSKER det. Nå skal det jo sies at jeg elsker alle årstider da, og er glad så fort det er tid for en ny. Sommeren har vært helt strålende men nå er jeg klar for innekvelder, kino, sovne med regnet plaskende utenfor vinduet, gode middager hjemme, ullgensere, teddy, varme skjerf – you name it. Listen er lang. Regner med, og vet at det er flere høst-elskere her inne. Am I right?

10 ting jeg elsker ved høsten :

Sove lenge, uten å stresse for og komme meg ut og nyte det fine været
– For ikke og nevne legge seg i en varm og god dyne, i nytt fresht sengetøy og vite at været utenfor er kaldt og ruskete. Finnes ikke bedre!

Drikke te under pleddet med macen på fanget, eller en god bok (om jeg noen gang kommer så langt)
– Elsker å surfe etter klær, leiligheter og interiør. Da koser jeg meg skikkelig! Denne høsten har jeg som mål å lese min kjære Cathrine’s Selvskryt, Sønner og Den nye Mr Grey.

P9162545-2Se på serier og filmer så ofte jeg kan, og kose meg med noe god snacks. 
– Serier : Wayward Pines, Orange Is The New Black, Frikjent (henger litt etter jeg men dere finner den på Tv2Sumo. I love it) Suits, House of Cards
– Filmer : Home, Bølgen (kino nå,) Get Hard, Interstellar, Cinderella, Insurgent, Gone Girl

Lage gode middager, viltgryte, fårikål, supper .. Mmm
– Ingenting er bedre enn middager man lager på høsten. Så mange gode supper, deilige gryteretter, koteletter, namnamnam. Kunne spist middager i en evighet.

Tenne stearinlys og nyte rødvin i godt selskap, helst med fyr i peisen
– Enten alene med en god film eller en bok, sammen med kjæresten eller venner/familie. Rødvin er alltid kos.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERANyte kvelder i sofaen og kose meg med WII U. Mario ♥
DA er Orviken fornøyd. Kan ikke huske sist jeg hadde tid til å spille! Gleder meg fælt til jeg skal sette meg ned!

Spillkvelder med venner
– Her er Party Alias, Kortskalle og Ryktet Går favoritter.

Dusje lenge, tenne duftlys på badet og smøre meg inn i de diggeste kremene jeg har
– Og ikke minst, smette inn i en god, stor morgenkåpe etterpå. Fantastisk. Å legge seg nydusjet er noe av det beste jeg vet!

Kjøpe inn deilig såpe og håndkrem som dufter av spa. That feeling!
– Det er noe med det, små gleder. Det gjør så mye synes jeg!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAGå turer i skog og mark i crispy høstluft og nyte finfine høstfarger.
– DETTE gleder jeg meg til. Man må koble litt av innimellom og unne seg noen turer i skog og mark. Gleder meg!

Høsten – I welcome you ♥

15 kommentarer
    1. Høsten er en koselig tid! Te, kakao, varme pledd, armkroken til kjæresten, åååh.. Jeg er veldig glad i høsten så lenge jeg får kost meg inne i dårlig vær, og vært ute i skog og mark i fint vær 🙂 Handlet inn masse te på kremmerhuset i går, så nå kan uværet bare komme:)

    2. Du vet ikke tilfeldigvis om Envii planlegger å åpne nye butikker rundt om i landet og evt. en norsk nettbutikk?

    3. Du bør ikke sette levende lys på blad laget av papir.. Når lyset nesten har brent helt ned kan det bli så varmt under lyset at bladet tar fyr! Bare et lite tips..

    4. Deilig årstid vi har i vente 🙂 Synes du har oppdatert litt sjeldnere for tiden, stemmer det? Du er sikkert veldig travel, men savner flere innlegg ila en dag, hihi 🙂 Bloggen din og du er en stor inspirasjon! Høstklem til deg!

    5. Hihi, leste “med en fyr i peisen” Så for meg at du skulle skrive en fyr armkroken eller noe sånn :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg