– Too cute –

– My very own cookies –

Dere skulle sett ansiktsutrykket mitt da Anne Brith fra Villa Perlesukker kom med kjeksene hun hadde laget til meg! Jeg ante ikke hva hun hadde planlagt, og ble nesten litt rørt over hva hun hadde stelt i stand! Mine egne Lenecookies! Hvor søtt er ikke det? Hun hadde printet ut bildene fra photoshooten og lagt de på toppen, pyntet med glitter og stas – og smaken? Himmelsk! Veldig gøy å se snapper fra venninnene etter lanseringsfrokosten, hvor de hadde spist av meg hodet og sånne ting, thanks folkens.. Hehe ♥


Tusen takk til søteste Anne Brith og Villa Perlesukker for at jeg fikk disse skjønne godsakene til min lanseringsfest ♥ (Søtsakene er sponset)

Ha en nydelig ettermiddag ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg