Tomt hus

God søndag til mine søte lesere! Har dere det fint? Jeg har nettopp, med tungt hjerte – sendt veninnene mine ut døren. Kjenner hjertet gråter litt allerede . . Vi har hatt det så fint! Tar ofte noen dager før man kommer over det .. Men forhåpentligvis er det ikke lenge til neste gang. Vi er egentlig en gjeng på 12 stykker, men ikke alle hadde anledning til å møtes denne gangen. Men, 5 holdt i massevis – vi har hatt det så utrolig morsomt fra morgen til kveld. I natt når vi kom hjem fra byen hadde vi SATC date i sengen min. Jentehelg! Igår hadde vi vorspill, og da er det obligatorisk med strawberry daiquiri. Det lager vi alltid når vi er sammen. Så ikke det fristende ut? Smak av sommer. Nå kommer snart min kjære hjem fra guttetur, så jeg må nok sette av noen timer til pleie ikveld .. Men først skal vi ferie bursdagen til min kjære svigermor. Igår hadde jeg på meg den nye kjolen min fra Zara. Så glad i denne fargen her .. Elsker forresten dette beltet! Det er herfra. (affilateslenke) Nå har jeg vasket leiligheten, og det er på tide med – LØPETUR! God søndag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg