TOMORROW

Egenreklame
Uten navn-1

LENE ORVIK LIMITED EDITION SHOE COLLECTION

 

Imorgen er det dags! Dags for lansering av disse herlighetene ♥ Stolt jente som er så heldig å få lov og lansere en så fin kolleksjon, som passer perfekt til julebordsesongen, jul og nyttår! Sko kolleksjonen lanseres i morgen kl 10.00 her, så da er det bare å sitte klar! Tenkte det kunne være greit for dere å få se alle produkt bildene, og en aldri så liten videosnutt!

Priser for skoene : Suede pumps 1299,- Leather Pumps 1399,- Suede ankle bootie 1499,- Overtheknee boots 2999,- I tillegg er det viktig å nevne at de er 10 cm på hælen, god på foten, samt normale i str.

Hva er din favoritt da? Jeg tror jeg holder en knapp på (alle….) Men om jeg må velge, blir det .. Burgunder bootsene, de svarte bootiene, røde skinnpumps og beige suedepumps. Dette er SHOELOVE altså! *hjerteriøyneneemoji*

6 kommentarer
    1. Hei Lene

      Tusen takk for at du var så forståelsesfull isted, og jeg beklager virkelig at jeg var så stresset! Skulle ønske jeg hadde litt bedre tid på eventet 🙂
      Jeg lurer på, skinntightsen du har på i headeren, hvor er den fra? 🙂
      Stor klem fra frøken stresset som kjøpte de burgunder røde støvlettene 🙂

      PS: du så heelt smashing ut idag!!

    2. Åh, jeg skulle virkelig ønske at jeg kunne kommet på prelaunch idag, men jeg bor i stavanger, så det ble litt vanskelig å kaste seg på et fly i siste liten, hehe 🙂 MEN, jeg gleder meg sånn til lanseringen på nett i morgen tidlig, kløør i fingrene til å endelig få trykke hjem mine favoritter (om jeg blir så heldig da).. 🙂 Krysser fingrene!
      Stort SMIL og en god KLEM til vakre snille deg <3 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg