Todays : Peach, beige and white



Bildene er tatt med to forskjellige kamera, derfor de er så ulike ♥


Photos : Hao Vu Sko Zara – Skjørt Monki – Topp Zara – Hatt Vivikes – Veske Proenza Schouler I ettermiddag har vi grillet her hjemme på terrassen i solen, Gard dro avgårde for å spille fotball mens jeg sitter i sofaen i joggisen med iskaffe og jobber. Tidligere idag har jeg laget en videoblogg til dere, knisknis. Den kommer ut ila uken. Jeg må virkelig bare lære meg hvordan jeg skal redigere?! Hjæælp. Men, det blir vel til slutte, google is my best friend ♥ Fin kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg