Todays look

Uten navn-73For en gøy dag dette har vært! Superinspirerende og være med så mange flotte ladies på poolparty, heldige er vi som får være med på sånne morsomme ting. Vi har vært på Oslo Plaza idag, og dere får se både bilder og video på hva vi har gjort neste uke!

Deler likevel dagens look med dere. Tema var pool party, og selv om det var innendørs følte jeg for å ta poolparty looken helt ut 😀 Varmer opp til Ibizaturen, jeg..

Uten navn-74Uten navn-76Uten navn-75Uten navn-77Kimono H&M Trend | Sjal H&M | Badedrakt Lene Orvik Collection | Solbriller Dior | Sko her

Flere bilder kommer etterhvert, og noen morsomme videoklipp som jeg gleder meg til å vise dere. Nå begynner klokken og nærme seg 19.30, og jeg sitter fortsatt her med regnskapet som skal inn imorgen, så jeg får raska på slik det ikke blir alt for seint i kveld.

SMIL Lene

14 kommentarer
    1. Sååå fresth, nå må jo bare sommeren komme 🙂 Digger skoene. Fikk endelig klikket hjem noe fra kolleksjonen din, så fornøyd nå <3 Men leter desperat etter den svarte buksen din! Vet du om den er å få tak i noen sted?

    2. Hvordan holder du deg så jevnt brun? 🙂 Smører du deg hele tiden? Siste halvåret(?) har du vært konstant brun, du var ikke så brun tidligere?. Ser veldig fint ut og kunne tenke meg og vite hvilke produkter (om d ikke er spraytan) du har brukt for å få et så bra resultat! 🙂

    3. Hei Lene! Jeg bruker også vita liberata da jeg føler for å være litt ekstra fin. Men vet du hvordan det er å sole seg med det? Blir det veldig dumt? Kan egentlig tenke meg at det beste er å være helt fri for selvbruning når man f.eks skal sole seg i sydligere strøk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg